آموزش آنلاین زبان انگلیسی

چرا آموزش آنلاین زبان انگلیسی؟

برگزاری دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی یک راه حل بسیار مناسب و کارآمد برای همه کسانی است که بنا به دلایل گوناگون نمی توانند در کلاس های حضوری زبان شرکت کنند. این افراد ممکن است به دلیل داشتن مشغله های کاری زیاد یا دوری مسافت بین محل سکونت و یا محل کارشان از آموزشگاه و یا نوبت های کاری مختلف در صورت شیفت بندی کاریشان و…. نتوانند از کلاس های حضوری استفاده کنند.

در شرایط کنونی هم که شیوع غافلگیرانه بیماری کرونا همه جهان و کشور ما را درگیر خود کرده گزینه ماندن در خانه و قرنطینه خانگی به عنوان مهمترین راه مبارزه با بیماری به جهت جلوگیری از گسترش بیماری از سوی همه سران کشورها ارائه شده است . در چنین شرایطی که همه مراکز آموزشی به اجبار تعطیل شده اند و معلوم نیست تا کی این شرایط ادامه خواهد داشت برای جلوگیری از عقب افتادگی های تحصیلی استفاده از شیوه های آموزش آنلاین به عنوان مناسب ترین راه حل ادامه آموزش عنوان شده است.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

چرا آموزش آنلاین:

اکنون ما در عصری زندگی می کنیم که به آن عصر اطلاعات و ارتباطات نام داده اند و به حق که شایسته این نامگذاری است. تکنولوژی بسیار پیشرفته ایی که امروزه در قالب ابزارهایی چون کامپیوترها، لب تاب و گوشیهای هوشمند تلفن همراه طراحی و بکار گرفته شده است عملا این امکان را برای همگان به وجود آورده است که در هر کجا و هر زمانی بتوانیم به اطلاعات لازم دسترسی داشته باشیم و به سرعت آنها را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.

محتواهای تولید شده در قالب های مختلف در تمام زمینه های علمی و کاربردی و بارگذاری اطلاعات متنوع بی شمار در سایت ها و فضاهای سایبری موجب شده تا انبوهی از اطلاعات در دسترس همگان قرار داشته باشد تا جایی که انسان امروزی گویی در زیر آوار حجم عظیمی از اطلاعات در حا ل له شدن و دست و پا زدن است.

در این میان آنچه مسلم است این است که برخلاف گذشته های نه چندان دور دیگر نمی توان فقط با شیوه های آموزش سنتی به امر یادگیری پرداخت و باید شیوه های جدید آموزشی را نیز تجربه کرد. در گذشته پیدا کردن منابع علمی و مراکز آموزشی و معلم خوب و خبره بسیار سخت و محدود بود. اما اکنون به دلیل دسترسی همه به این منابع این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده است. آنچه مشکل است این است که ما باید بتوانیم از میان انبوه اطلاعات موجود تنها در حوزه مورد نیازمان اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و استفاده کنیم تا وقتمان بیهوده هدر نرفته و به نتایج دلخواه نیز برسیم.

موسسه زبان ایران اروپا هم با اتخاذ شیوه های نوین آموزشی از جمله آموزش آنلاین و با برنامه ریزی درست و همچنین پیشرفته ترین امکانات سعی کرده اند تا از این منابع به بهترین وجه استفاده کرده و آنها را در اختیار فراگیران قرار داده و به ارتقای سطح علمی آنها و جامعه کمک کنند.

شیوه آموزش آنلاین در کشورهای توسعه یافته بیش از ده سال است که اجرا می شود. با این حال هنوز عده زیادی از اساتید و فراگیران وجود دارند که معتقدند شیوه آموزشی کلاس های حضوری بهتر و موثرتر از اموزش آنلاین است زیرا در کلاس های حضوری تعاملات بهتری بین استاد و فراگیر برقرار می شود و امکان درک مطالب درسی بیشتر است. ما با بیان دلایل فراوانی نشان می دهیم که برخلاف باورهای موجود برگزاری کلاس های آنلاین از جهات مختلفی دارای مزیت های بسیاری است که کلاس های حضوری از آنها محرومند.

در شیوه ی آموزش آنلاین زبان به عنوان یکی از آسان ترین روش های یادگیری سطح آموزش و یادگیری زبان تا حد زیادی افزایش یافته و قابل ارتقا است و محدودیت های نظام آموزشی سنتی را ندارد.

در کلاس هایی که به صورت حضوری برگزار می شوند مشکلاتی وجود دارد که می تواند به امر یادگیری آسیب هایی را برساند و سطح کیفیت یادگیری  را پایین بیاورد.

به عنوان مثال در کلاس های حضوری لازم است که استاد و زبان آموز در یک زمان خاص و در مکانی مشخص گرد هم آمده و با تمرکز بالایی در کلاس حاضر شوند تا بتوانند در آن زمان معین و محدود حداکثر بهره وری را از آموزش و یادگیری زبان داشته باشند.

یقینا همه ی ما این را تجربه کرده ایم که گاهی اوقات به دلیل خستگی و شرایط بد جسمی و روحی ممکن است نتوانیم حواس خود را کامل جمع کرده و روی موضوعات درسی تمرکز لازم را داشته باشیم و متوجه مطالب گفته شده در کلاس نشویم. این مسئله باعث می شود که ما کلاس درس را ترک کنیم بدون اینکه چیزی از درس فهمیده باشیم  و در واقع  وقت و پول ما به هدر رفته و حتی گاهی نتوانیم آن عقب افتادگی را جبران کنیم.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی موسسه ایران اروپا

محاسن آموزش آنلاین:

بر این اساس آموزش مجازی و آنلاین زبان انگلیسی شیوه جدید و بسیار کارآمدی است که مزایای فراوانی داشته و می توان از آن با هدف جایگزین کردن آن به جای بخشی از آموزش های حضوری بهره برد.

در شیوه ی آموزش آنلاین زبان به عنوان یکی از آسان ترین روش های یادگیری سطح آموزش و یادگیری زبان تا حد زیادی افزایش یافته و قابل ارتقا است و محدودیت های نظام آموزشی سنتی را ندارد.

اینترنت و فضای مجازی به نوعی تمامی محدودیت های موجود را در زمینه آموزش بر طرف ساخته به طوری که فاصله های مکانی و محدودیت های زمانی دیگر نمی توانند مانع یادگیری زبان بشوند. همانطور که قبلا اشاره کردیم اگر بخواهیم مقایسه ای بین برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و یا آنلاین داشته باشیم دلایل زیادی برای نشان دادن اینکه چرا باید از آموزش آنلاین استفاده کنیم می توانیم بیاوریم.

در رویکرد جدید آموزش آنلاین زبان انگلیسی تعاملات بهتر راحت تر و بیشتری می تواند بین استاد و زبان آموز و همچنین خود زبان آموزان با یکدیگر در گروه های درسی صورت بگیرد و اگر زبان آموزی نسبت به کل کلاس در سطح پایین تری بود می تواند با صرف وقت بیشتر بر روی موارد تدریس شده خود را به هم دوره ایی های خود برساند بدون آنکه باعث شود کلاس متوقف شده و دیگران عقب بیفتند.

در شیوه های آموزش الکترونیک زبان انگلیسی در موسسه زبان ایران اروپا زبان آموزان از این امتیاز برخوردارند مانند کلاس های حضوری به صورت گروه های مجزا به یکدیگر به تمرین و مکالمه بپردازند.

این نوع آموزش ( آنلاین ) سبب می شود که دانش آموزان احساس خودباوری و اعتماد به نفس بالاتری پیدا کنند و بدون مشکل خاصی حرف ها و احساسات خودشان را با اساتید و سایر اعضای گروه در میان بگذارند. چیزی که در کلاس های حضوری معمولا زبان آموزانی که نسبت به دیگران ضعیف تر هستند به دلیل خجالت و اعتماد به نفس پایین از آن خودداری می کنند.

در شیوه آموزشی آنلاین اساتید وقت بیشتری دارند تا به سوالات زبان آموزان پاسخ بدهند. همچنین در این نوع از شیوه ی آموزشی تنوع محتواهای درسی تولید شده بسیار بیشتر از شیوه های سنتی آموزشی است زیرا مطالب درسی که در فرمت های مختلفی مثل  پی دی اف، پاورپوینت، فایل های صوتی و ویدئویی تهیه و تولید می شوند این قابلیت را دارند که خیلی راحتتر و سریعتر به روزرسانی شوند و در اختیار زبان آموزان قرار بگیرند.

زبان آموزان نیز این فرصت را دارند که با توجه به توانایی های خود از میان محتواهای درسی متنوع محتوای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

یکی دیگر از مزیت های مهم کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی قابلیت ضبط کلاس درس است. بدین ترتیب زبان آموزان می توانند تا یک هفته از کلاس درس و مطالب تدریس شده توسط استاد بهره ببرند و آنها را کاملا یاد بگیرند.

ویژگی های مهم آموزش آنلاین زبان انگلیسی:

در ادامه به برخی از مزایای کلاس زبان آنلاین اشاره می نماییم. با ما همراه باشید.

  • قابلیت دسترسی آسان

بی تردید یکی از مهمترین ویژگی های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و آموزش مجازی این است که شما در هر زمان و مکانی که خودتان بخواهید می توانید در این کلاس ها شرکت کنید. برای دسترسی به این کلاسها  فقط کافی است رایانه خود را روشن و به اینترنت متصل کنید و وارد فضای آموزشی آنلاین بشوید.

  • برطرف شدن محدودیت های مکانی

برای حضور در کلاس های حضوری زبان انگلیسی باید حتما در یک زمان معین و در یک مکان مشخص بنام آموزشگاه حضور داشته باشیم تا بتوانیم در کلاس درس شرکت کنیم. دوری مسافت های طولانی از آموزشگاه تا محل سکونت و یا محل کار خود یکی از مشکلات بزرگ در این رابطه است که زبان آموزان باید آن را تحمل کنند و این امر مستلزم صرف وقت و همچنین هزینه ی رفت و آمد می باشد. با به کار گیری روش آموزش زبان انگلیسی بصورت آنلاین این مشکلات به خودی خود حل می شود.

به علاوه می دانیم در کشور ما همه ی امکانات در همه نقاط کشور بطور یکسانی وجود ندارد و شهر ها و مناطق مختلفی وجود دارند که از امکانات و کیفیت آموزشی لازم برخوردار نیستند. در این میان افراد با استعداد فراوانی هستند که به دلیل عدم دسترسی به کلاسهای آموزشی با کیفیت از پیشرفت های لازم علمی باز می مانند. وجود کلاس آموزش زبان آنلاین راه حل مناسبی برای برخورداری همه افراد جامعه در سراسر کشور به امکانات آموزشی است و به این ترتیب عدالت آموزشی نیز برقرار می شود.

  • صرفه جویی در موارد گوناگون

استفاده از آموزش آنلاین موجب کاهش رفت و آمد به آموزشگاه ها است که همین مسئله باعث صرفه جویی در مصرف بنزین و سایر سوختهای فسیلی می شود. بنابراین می توان گفت که شیوه آموزش آنلاین دوستدار محیط زیست  نیزاست و از جهات مختلفی موجب صرفه جویی در استفاده از منابع است.

یکی دیگر از مواردی که استفاده از شیوه آموزش آنلاین باعث صرفه جویی در آن می شود صرفه جویی در هدر رفت زمان زبان آموزان است. زمانی که در هنگام رفت و آمد به آموزشگاه  در راه  به هدر می رود.

 

در پایان امید است که بتوانیم با برگزاری کلاس های آنلاین با کیفیت گامی در جهت افزایش یادگیری در این دوران برداریم.

4.5/5 - (29 امتیاز)
62 پاسخ
  1. علی
    علی گفته:

    با سلام و احترام ؛
    انقدر زندگی سیاه و چرک ماشینی رو تبلیغ نکنید . من و خیلیای دیگه از این نوع زندگی جدید بشر افسرده شدیم و دنبال راه فراریم .
    لطفاً کلاس ها رو فقط حضوری برگزار کنید ، ممنون ?

    پاسخ
  2. راحله
    راحله گفته:

    من خیلی از کلاس های آنلاین راضی بودم چون احساس می کردم تمرکزم بیشتره و بهتر متوجه می شم

    پاسخ
    • Donya
      Donya گفته:

      تو هر شرایطی یادگیری عالیه
      ممنون که راهکارهای متفاوت برای آموزش ارائه میدید.

      پاسخ
  3. مینا
    مینا گفته:

    با سلام
    من که توی این مدت کوتاه کلی گرامم قوی شده .
    با تشکر از موسسه زبان ایران اروپا

    پاسخ
    • عاطفه
      عاطفه گفته:

      سایت موسسه زبان ایران اروپا با اموزش انلاینی ک داره من گراملم خیلی عالی شده ممنون از موسسه خوبی که دارید.

      پاسخ
  4. مینا
    مینا گفته:

    با سلام
    من که توی این مدت کوتاه کلی گرامم قوی شده ممنونم ازتون

    پاسخ
    • محمد جهان فر
      محمد جهان فر گفته:

      سلام
      میتوانید با استفاده از کلاس جانبی ،گرامر خود را قویتر کنید

      پاسخ
  5. مهتاب
    مهتاب گفته:

    موسسه زبان ایران اروپا یادگیری زبان رو برای من خیلی آسون تر کرده .

    پاسخ
  6. هانیه
    هانیه گفته:

    تشکر می کنم از موسسه زبان ایران اروپا که باعث شده تعطیلی آموزشگاه ها لطمه ای به یادگیری ما وارد نکنه

    پاسخ
    • محمد جهان فر
      محمد جهان فر گفته:

      سلام
      با توجه به سیستم اختصاصی آموزش آنلاینی که موسسه به وجود آورده
      در تمام مواقع میتوانید یادگیری زبان خود را ادامه دهید

      پاسخ
  7. ژیلا
    ژیلا گفته:

    کلاس های آنلاین موسسه زبان ایران اروپا انگیزه منو برای یاد گرفتن زبان بیشتر کرد

    پاسخ
  8. افسانه سبحانی
    افسانه سبحانی گفته:

    کلاس های آنلاینتون خوب هستند من شاغلم و بخاطر کمبود وقت نمیتونستم پسرم رو به کلاس زبان برسونم ولی تو خونه باهم کلاس های آنلاینتون رو شرکت میکنیم

    پاسخ
  9. سپیده مشهدی
    سپیده مشهدی گفته:

    البته که کلاسای حضوری تاثیر بیشتری دارن ولی بخاطر شرایط پیش اومده و کرونا من کلاس های آنلاین رو خیلی ترجیح میدم

    پاسخ
    • محمد جهان فر
      محمد جهان فر گفته:

      سلام
      کیفیت کلاس آنلاین به اندازه کلاس های حضوری هستند

      پاسخ
  10. پگاه شفیعی خانی
    پگاه شفیعی خانی گفته:

    من دانشجوام و قبلا تو موسسه ایران اروپا عضو بودم حالا که مجبور شدم یه شهر دیگه زندگی کنم خیلی خیلی مشتاق بودم که تو کلاسای غیرحضوریتون شرکت کنم چون محدودیت مکانی نداره راحت قابل استفاده است
    ممنون از ایران اروپا

    پاسخ
  11. بهنام
    بهنام گفته:

    در دروره های آنلاین خیلی بیشتر از دوره های حضوری زبان آموز صحبت می کند. وقت کمتری نیز صرف رفت و آمد می شود.

    پاسخ
  12. Sara.moshiri
    Sara.moshiri گفته:

    کلاس زبان آنلاین برای من بسیار مفید بود؛اینطوری مدیریت زمانم هم بالا رفت.ممنونم

    پاسخ
  13. Farshid.paydar
    Farshid.paydar گفته:

    شما بهترین آموزشگاه زبانید با کلی پکیج مفید
    این قابلیت ضبط کلاستون که عالیههه

    پاسخ
  14. آرین کمالی
    آرین کمالی گفته:

    شرکت تو کلاس های آنلاین برای ما که مشغله کاری زیادی داریم بهترین گزینه از طرف بهترین موسسه زبان تهران

    پاسخ
    • محمد جهان فر
      محمد جهان فر گفته:

      با توجه به کلاس های آنلاین ، زبان آموزان شهرستان و خارج از کشور میتوانند از این فرصت بهره بالایی را ببرند

      پاسخ
  15. الهام مهماندوست
    الهام مهماندوست گفته:

    آموزش آنلاین بهترین کلاسی هست که از طرف آموزشگاه زبان ایران اروپا میشه طراحی و کار بشه
    وقتی انقدر آموزشگاهتون خوبه چه بهتر برای کسایی که نمیتونن تو کلاس هاتون حالا به هر دلیلی شرکت کنند

    پاسخ
  16. سلامی
    سلامی گفته:

    صرفه جویی زمان ، صرفه جویی هزینه ، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ، جلوگیری از آلودگی ، استفاده بهینه تر از زمان از موارد مثبتی هست که کلاس های آنلاین برای ما داره

    پاسخ
  17. شکیب
    شکیب گفته:

    من تو شیراز زندگی میکنم ولی عضو کلاس های آنلاین آموزشگاه زبان ایران اروپا هستم

    پاسخ
  18. Ali
    Ali گفته:

    خیلی ممنونم از موسسه زبان ایران اروپا که با برگزاری کلاس های آموزش زبان آنلاین اون هم با کیفیت بالا در دوران کرونا باعث شدن از یادگیری عقب نمونیم

    پاسخ
  19. سید سرباز
    سید سرباز گفته:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما عوامل بهترین موسسه زبان
    با توجه به تغییر سبک و شیوه زندگی بشر لازمه که خودمونو با دنیای جدید مجازی وفق بدیم

    پاسخ
  20. فرهنگ زهرا
    فرهنگ زهرا گفته:

    دنیایی که توش زندگی می کنیم هر روز در حال تغییر و پیشرفته اگ نتونیم خودمونو باهاش وفق بدیم مثل انقلاب صنعتی اروپا یک زمانی از خواب بیدار می شیم و می‌بینیم که کلی از جامعه عقب افتاده ایم. در جواب دوست عزیز که با کلاس‌های آنلاین موسسه زبان ایران اروپا مخالف هستن

    پاسخ
  21. فاطمه یعقوبی
    فاطمه یعقوبی گفته:

    سلام دنبال یک موسسه زبان خوب میگشتم که سایت شما رو دیدم واقعا از محتویات سایت و مطالبی که گذاشتین میشه به کاربلدی شما پی برد

    پاسخ
  22. هما
    هما گفته:

    سلام چطور میتونم در کلاسهای آنلاین موسسه زبان ایران اروپا شرکت کنم

    پاسخ
  23. وحید
    وحید گفته:

    ممنون که به فکر ما هستید همیش از سر کلاس رفتن و نشستن روی صندلی بیزار بودم الان که مجبورم به خاطر مسافرت به خارج انگلیسی یاد بگیرم خوشحالم که میتونم از طریق کلاسهای آنلاین انگلیسی رو یاد بگیرم

    پاسخ
  24. ستار
    ستار گفته:

    سلام و خسته نباشید خدمت ایران اروپا
    میخواستم توی کلاس های آنلاین شرکت کنم قبلا حدود دو سال کلاس زبان رفتم ولی الان سطحم رونمیدونم چطور تعیین سطح میکنید برای شرکت در کلاسهای آنلاین

    پاسخ
    • محمد جهان فر
      محمد جهان فر گفته:

      سلام
      لطفا با شماره موسسه زبان ایران اروپا 49109000-021 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مربوط راهنمایی لازم را انجام دهند

      پاسخ
  25. رمیسا
    رمیسا گفته:

    کلاس های آنلاین بهترین گزینه برای یادگیری زبان در ایام کرونا هست برای اونایی که آموزش رو به هر دلیلی دوس ندارن متوقف کنن
    ممنون از بهترین موسسه زبان ایران اروپا

    پاسخ
  26. مهسا
    مهسا گفته:

    دوستان دبیرستانم با توجه به اینکه امسال کنکور داریم از اموزشگاه ایران اروپا برای یادگیری زبان دارن استفاده میکنن و من هم با دیدن سایتتون تصمیم گرفتم فقط به اموزشگاه شما بیام

    پاسخ
  27. saman
    saman گفته:

    من برای ادامه تحصیل باید به انگلستان مهاجرت کنم، ممنونم از آموزشگاه ایران اروپا برای کلاس های مجازی که داره، برای من که مشغله های زیادی دارم عالی

    پاسخ
  28. خانم پور احمدی
    خانم پور احمدی گفته:

    دخترم چند سال آموزشگاه ایران اروپا درس میخونه و الانم که کلاس ها مجازی واقعا هیچ کم کاری مربی ها انجام ندادن.
    تشکر

    پاسخ
  29. نیره نمکی
    نیره نمکی گفته:

    سلام. واقعا موسسه زبان ایران اروپا جزء بهترین های سطح کشور در حیطه آموزش درست و جامع زبان اتگلیسی هست

    پاسخ
  30. پروانه
    پروانه گفته:

    بدون شک شما بهترین هستید
    ممنون که با برگزاری کلاسهای آنلاین به یادگیریمون تو هر شرایطی کمک میکنید.

    پاسخ
  31. شیلا مرادی
    شیلا مرادی گفته:

    جدا از تمام مزایایی که آموزش آنلاین داره
    آموزش بی نقص و عالی مدرسین شماست.

    پاسخ
  32. مساعدی
    مساعدی گفته:

    مزیتی که کلاسهای آنلاین زبان داره اینه که در وقتت صرفه جویی میشه ولی به شرطی که کیفتش در حد کلاسهای حضوری باشه میتونه جایگزین خوبی باشه…

    پاسخ
  33. ضیائی
    ضیائی گفته:

    با عرص سلام و خسته نباشید.
    میخاستم از مدیران و اساتید موسسه زبان ایران اروپا بخاطر داشتن مدیران موفق و کوشا و اساتید خوب و مجرب تشکر کنم

    پاسخ
  34. پانیذ
    پانیذ گفته:

    ببخشید شما بغیر از زبان انگلیسی دیگه چه زبانهایی رو تدریس میکنید؟

    پاسخ
    • moradi
      moradi گفته:

      با سلام
      در موسسه ایران اروپا فقط زبان انگلیسی تدریس می شود.

      پاسخ
  35. سوین
    سوین گفته:

    سلام میشه بگید اگه من بخام تعیین سطح بشم باید چیکار بکنم؟

    پاسخ
    • moradi
      moradi گفته:

      با سلام
      لطفا با موسسه تماس بگیرید تا همکاران شما را راهنمایی نمایند

      پاسخ
  36. nd
    nd گفته:

    سلام . ممنون از مطالب خوب و مفیدتون. از مطالب شما با بردن نام سایتتون استفاده خواهم کرد.

    پاسخ
  37. مرضیه
    مرضیه گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من واقعا از آنلاین شدن کلاسها راضی هستم، دیگه نیازی نیست حدود ۳ ساعت در رفت و برگشت از کلاسها باشم، و به خاطر رفت و آمد از کلاسهای جانبی صرف نظر کنم با آرزوی موفقیت بیشتر برای شما

    پاسخ
  38. سارا
    سارا گفته:

    سلام وقت بخیر، من خیلی وقت بود دنبال یه کلاس زبان خوب و مفید بودم خوشحالم ک با سایت ایران اروپا آشنا شدم ممنونم از زحماتتون.

    پاسخ
  39. پیری
    پیری گفته:

    چقدر خوبه که هم کلاس های آنلاین دارین و هم کلاسهای حضوری… سپاس از خدمات خوب و زحماتتون

    پاسخ
  40. danial
    danial گفته:

    سلام. ببخشید موسسه فقط دوره های زبان انگلیسی برگزار می کنه؟

    پاسخ
  41. Aftookhteh
    Aftookhteh گفته:

    کلاس آنلاین خیلی خوبه هم از لحاظ صرفه جویی در هزینه و هم زمان ولی بازم جمع شدن بچه ها در یک کلاس بیشتر انگیزه یاد گیری میده

    پاسخ
  42. پاکدل
    پاکدل گفته:

    برای افرادی که شرایط شرکت در کلاسهای حضوری بدلیل کمبود زمان را ندارند بهترین شیوه همین کلاسهای مجازی است

    پاسخ
  43. لیلا
    لیلا گفته:

    کلاسهای انلاین دیگه از زندگی بشر حذف نخواهد شد بلکه با توسعه و پیشرفت زودهنگامش شاید درصد زیادی از اموزش ها در جهان انلاین شود

    پاسخ
  44. نباتی
    نباتی گفته:

    سلام، من که مشغول آموزش از طریق کلاسهای آنلاین شما هستم و خیلی راضیم

    پاسخ
  45. دنیا میمنت
    دنیا میمنت گفته:

    همه از شرکت در کلاسهای آنلاین آموزشگاه راضی هستن و یکیش من

    پاسخ
  46. Amir ali
    Amir ali گفته:

    به نظر من این کلاسهای آنلاین تحت هر شرایطی باید باشه چون واقعا کمک میکنه به کسانی که نمیتونن در کلاسهای حصوری شرکت کنن

    پاسخ
  47. اکبری
    اکبری گفته:

    منم خیلی دوست داشتم پسرم تو کلاس زبان شرکت کنه خداروشکر که زمینه شرکت داخل کلاس های آنلاین برگزار شده.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *