خدمات منحصر به فرد موسسه زبان ایران اروپا

اولین و مهم ترین شعار موسسه بین المللی ایران اروپا (iran europe) ارایه خدمات لوکس و منحصر به فرد آموزشی با بالاترین کیفیت و فراتر از انتظار دانشجویان است. در همین راستا موسسه بزرگ ایران اروپا اولین موسسه آموزش زبان انگلیسی می باشد که در کنار کلاس های اصلی خود کلاس های جانبی با سرفصل های متنوع و بهترین کیفیت در راستای ارتقای هرچه بهتر مهارت های زبانی به دانشجویان ارایه کرده است. به خود می‌بالیم که به عنوان پیشتاز عرصه آموزش و در راستا عملی نمودن شعار خود توانستیم بیش از 20 عنوان کلاس جانبی با بیش از 150 ساعت در هفته را به صورت کاملا رایگان مختص زبان آموزان موسسه ایران اروپا برگزار نماییم.

به باور ما فراگیری زبان انگلیسی فعالیتی تک بعدی و صرفا محدود به روش‌های سنتی نیست که تنها در کلاس‌های آموزشی انجام شود، و بسته به نیاز و روحیه افراد، هر فعالیتی که به نوعی به زبان انگلیسی مربوط باشد می‌تواند تاثیر بزرگی روی پیشرفت آنان بگذارد و این مورد نیز یکی دیگر از دلایلی بود که تصمیم گرفتیم در کنار کلاس‌های اصلی آموزشی، از دوره‌های جانبی مختلف نیز برای بهبود دانش زبانی شما استفاده کنیم.

در این دوره‌های جانبی، فرصتی خواهید یافت تا آنچه در کلاس‌های اصلی یاد گرفته‌اید را در فضایی متفاوت و دوستانه‌ تر در عمل استفاده کرده و با یادگیری نکاتی جذاب و سودمند، برای کلاس‌ اصلی خود یا در زندگی روزمره حرفی متفاوت برای گفتن داشته باشید!

استادان به کار گرفته شده در این کلاس ها همگی از اساتید برتر موسسه ایران اروپا و به راحتی اهداف آموزشی کلاس را پیاده سازی می‌کنند.

این کلاس ها یکی از بزرگترین نقاط قوت موسسه هستند که باعث شده میزان پیشرفت زبان آموزان در مهارت های مختلف علی‌الخصوص مهارت مکالمه چندین برابر گردد.

کلاس های جانبی برای هر رده سنی و هر سطحی به صورت جداگانه برگزار میگردد و صرفا مختص دانشجویان خود موسسه می باشد که در حال سپری نمودن کلاس های گروهی یا خصوصی موسسه هستند.

پشتیبانی 24 ساعته

در راستای ارایه خدماتی لوکس و فراتر از انتظار دانشجویان، موسسه بزرگ ایران اروپا نوعی جدید از پشتیبانی را به دانشجویان خود ارایه کرده است. هر موقع و هر سوال درسی که داشته باشید میتوانید از مدرس خود یا از یکی از کارشناسان موسسه از طریق پروفایل اختصاصی خود سوال نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده خواهد شد.

اولین مسیر پشتیبانی از طریق مسنجر اختصاصی موسسه میباشد که مدرس شما و دیگر همکلاسی هایتان در آن عضو هستند و مدرس شما جوابگوی تمامی سوالات درسی شما خواهد بود.

دومین مسیر پشتبانی از طریق سامانه “الو کمک” می باشد که راه ارتباطی شما با کارشناسان خبره زبان انگلیسی آموزشگاه زبان ایران اروپا میباشد.

اگر از ترم های گذشته یا سطوح پایه مسایلی هست که متوجه نشده اید و یا فراموش کرده اید، اگر نیاز به برنامه ریزی تحصیلی دارید، اگر در نحوه مطالعه خود مشکلی سوالی دارید و هر مورد مرتبط دیگر را می توانید از طریق این سامانه از حرفه ای ترین کارشناسان موسسه زبان ایران اروپا سوال نمایید و مطمئن باشید در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده خواهد شد.

سومین مورد پشتیبانی از طریق آموزش های خصوصی پشتیبانان موسسه مختص شما می باشد. به عبارت دیگر در صورتی که اشکال درسی از گذشته داشته باشید یا به دلایلی موجه بیش از 3 جلسه در کلاس خود غیبت نموده اید، که نیاز به آموزش مجدد داشته باشد پشتیبانان موسسه در زمانی مجزا برای شما یک الی دو جلسه کلاس خصوصی رایگان برگزار خواهند کرد تا تمامی مشکلات شما مرتفع گردد.

مشاوره رایگان
close slider


سوال دیگری دارید؟

اجازه دهید کارشناسان آموزشی ما با شما تماس بگیرند!

همین حالا با ما تماس بگیرید!