منتور آیلتس - ایران اروپا

منتور آیلتس | خدمات منتور آیلتس ایران اروپا

تمامی زبان آموزانی که قصد دارند در آزمون آیلتس شرکت کنند قبل از آن لازم است میزان توانایی هایشان را محک بزنند. به این منظور موسسه ایران اروپا با برگزاری آزمون های آزمایشی آیلتس، سوالات و شرایط آزمون را برای داوطلبان شبیه سازی کرده است تا بتوانند تجربه شرکت در آزمون را داشته باشند. موفقیت در آزمون نیازمند تلاش زبان آموز است و این امر ممکن است به صورت خود آموز چندان موفقیتی برای داوطلب نداشته باشد. بنابراین پیشنهاد ما به شما داشتن یک منتور آیلتس است تا زبان آموزان بتوانند تحت نظارتش در آزمون اصلی موفق شوند.

منتور آیلتس کیست و چه وظیفه ای بر عهده دارد؟

  • منتور آیلتس فردیست که گام به گام داوطلب را برای موفقیت در آزمون آیلتس همراهی می کند.
  • با راهنمایی و برنامه ریزی دقیق و منظم، داوطلب را آماده می کند تا به اهدافش نزدیک شود.
  • به زبان آموز مشاوره می دهد تا بتواند بر ترسش غلبه کرده و هنگام شرکت در آزمون استرس نداشته باشد.
  • با برنامه ریزی به تقویت مهارت های اصلی اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ که از سوالات آزمون آیلتس هستند، می پردازد؛ سپس به بررسی و رفع اشکال زبان آموز اقدام می کند.
  • بر اساس توانایی های زبان آموز، برای انجام تکالیفش زمان بندی می کند.
  • شیوه های تمرینی متفاوت و راهکارهای لازم جهت حل مشکل ارائه می دهد.
  • داشتن برنامه آموزشی مدون و پیگیری مدوام جهت دستیابی به نتیجه مطلوب از وظایف منتور آیلتس می باشد.

آزمون ماک آیلتس ایران اروپا:

آزمون آزمایشی ماک - ایران اروپا

  • سوالات آزمون: سوالات بخش های Reading و Listening در این آزمون کاملاً استاندارد هستند و داوطلبان سوالات را در کتاب های آیلتس که در بازار موجود می باشند، ندیده اند و حتی در منابع PDF اینترنتی وجود ندارند. سوالات آزمون ماک آیلتس ایران اروپا از نظر مولفه های روان سنجی آنها (Psychometrics) از قبیل پایایی (Reliability)، روایی (Validity)، میزان دشواری (Item Facility) و میزان تمایزگرایی (Item Discrimination) با آزمون آیلتس اصلی تفاوتی ندارد.
  • پاسخ نامه: برگه های پاسخ نامه بخش ریدینگ، لیسنینگ و نیز برگه های تسک ۱ و ۲ بخش رایتینگ به گونه ای طراحی شده است که به طور صد در صد با برگه های آزمون اصلی مشابه می باشد. همچنین از لحاظ رنگ و جنس کاغذ، ابعاد و فاصله خطوط همچنین باکس ها دقیقا مانند برگه آزمون اصلی می باشند تا داوطلبان بتوانند آزمونی شبیه به آزمون اصلی را تجربه کنند و از میزان استرسشان هنگام ورود به جلسه بکاهند.

داوطلبان با شرکت در آزمون های ماک آیلتس در موسسه ایران اروپا با نحوه صحیح پاسخ دهی به سوالات ریدینگ و لیسنینگ آشنا می شوند. همچنین در برگه های بخش رایتینگ می توانند تعداد کلمات را تنظیم کنند.

  • موضوعات بخش نگارش: موضوعات بخش نگارش (Writing) در آزمون آزمایشی آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال منتخب از سوالات دوره های گذشته آزمون اصلی می‌باشند. در طراحی این سوالات، معمولا سوالاتی برگزیده می شود که برای داوطلبان دشوار بوده و درک و ایده پردازی آن ها چالش برانگیز است. به این ترتیب داوطلبان می توانند مهارت ها و توانایی هایشان را بسنجند و در صورت لزوم آن را تقویت کنند.

چرا ما به شما آزمون های آزمایشی ماک آیلتس ایران اروپا را پیشنهاد می دهیم؟

ماک آیلتس - ایران اروپا

یکی از ویژگی هایی که آزمون های ماک در موسسه ایران اروپا را از سایر موسسات متمایز می کند توضیحات انتهای آزمون آزمایشی آیلتس می باشد.

به این صورت که آزمون با انتهای بخش رایتینگ خاتمه نمی یابد. هنگامی که پایان آزمون اعلام می شود برگه ها جمع آوری شده و سپس به مدت 50 دقیقه برای داوطلبان در مورد نکات کلیدی تاپیک های تسک 1 و 2 ماژول های آکادمیک و جنرال، ایده های جالب جهت نگارش آن ها توضیح داده می شود.

در حوزه Task Response، به داوطلبان اطلاعاتی برای به هم پیوستن ایده ها و همچنین قالب کلی جهت نگارش آنها توضیحات داده می شود.

استقبال داوطلبان در این قسمت از آزمون بسیار زیاد است. زیرا این امکان برای آن ها فراهم می شود تا بتوانند ایده پردازی کرده و به کمک استاد آیلتس مجرب درک و فهم خود را از موضوع به صورت حرفه ای ارتقا دهند.

این بخش همانند کارگاهی برای داوطلبان محسوب می شود و سبب پیشرفت در نگارش و همچنین کسب مهارت های لازم می شود.

آزمون شفاهی آیلتس:

در آزمون شفاهی استاندارد های لازم با آزمون ماک آیلتس در ایران در نظر گرفته شده است. ممتحنین آزمون شفاهی اساتیدی حاذق و کارآزموده هستند و دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته آموزش زبان انگلیسی می باشند.

این افراد سابقه تدریس حرفه ای ده ساله در زمینه آموزش داوطلبان آیلتس را دارند و در مراکز آزمون اصلی آموزش دیده اند. موسسه زبان ایران اروپا بر روی شیوه مدیریت مصاحبه، نمره دهی همچنین دادن بازخورد آنها نظارت دارد.

سوالات بخش شفاهی (Speaking) ماک ایران اروپا نیز از سوالات رایج در آزمون های اصلی آیلتس انتخاب می‌شوند و داوطلبان با نحوه سوالات آشنایی پیدا خواهند کرد.

ممتحن پس از اتمام آزمون شفاهی چه وظایفی بر عهده دارد؟

  1. نمره داوطلب بر اساس روان صحبت کردن، تلفظ لغات، دایره واژگان، استفاده مناسب و بجا از کلمات و رعایت نکات دستوری مشخص می شود.
  2. تکینیک ها و روش های تمرینی مختلف جهت بهبود در روند نمره داوطلب داده می شود تا نتیجه مطلوبی در آزمون اصلی کسب کند.
  3. این روش که پس از آزمون شفاهی آموزش هایی در راستای بهتر شدن توانایی های داوطلبان صورت می گیرد، با استقبال گسترده ای روبرو شده است.
  4. یکی از ویژگی های برتر آموزش این است که فرد پس از آزمون پاسخ های خود را در ذهن دارد به همین دلیل ممتحن به راحتی می تواند نقاط ضعف و قوتش را تحلیل کند.

تحلیل حضوری بخش نگارش:

آزمون ماک آیلتس - ایران اروپا

پس از اتمام آزمون شفاهی نوبت به تحلیل بخش نگارش می شود. داوطلبان می توانند با یکبار حضور در موسسه، نقاط ضعف و قوت شان در دو مهارت اسپیکینگ و رایتینگ شناسایی کنند.

ممتحن 20 دقیقه برای این بخش وقت می گذارد و در حضور داوطلب، متن نگارش در تسک یک و تسک دو را خط به خط خوانده و ایرادات او را مشخص می کند.

انتخاب واژگان (Word Choice)، هم آیی (Collocation)، دستور زبان و نیز در حوزه ایده پردازی مرتبط با موضوع (Task Response) و پیوستگی بین جملات و ایده ها (Cohesion and Coherence)از جمله نکاتیست که ممتحن به بررسی، ارزیابی و تشریح آن ها می پردازد.

نمره داوطلب با توجه به معیار های بیان شده به داوطلب اعلام می شود.

در نهایت ممتحن نمره کسب شده در آزمون را با نمره ای که قرار است در آزمون اصلی کسب کند، مقایسه می کند. به داوطلب شیوه های تمرینی و راهکارهای لازم داده می شود تا بتواند در آزمون اصلی نمره لازم کسب کند.

انتخاب تایم دلخواه برای آزمون شفاهی و تحلیل حضوری بخش نگارش

داوطلبانی که در آزمون شفاهی ماک ایران اروپا شرکت می کنند، می توانند تاریخ و ساعت آزمون را به دلخواه انتخاب کنند. دو روز قبل از آزمون کتبی پورتال اختصاصی هر داوطلب در سامانه فعال می شود. داوطلبان می توانند با مراجعه به این پورتال و با توجه به شرایط روز و ساعت مد نظرشان را مشخص کنند.

سیستم اطلاع رسانی خودکار

هنگامی که در پورتال اختصاصی آزمون ماک آیلتس در موسسه زبان ایران اروپا، ثبت نام می کنید تمامی فرایند های آزمون از جمله ثبت نام، فعال شدن پورتال برای انتخاب زمان آزمون اسپیکینگ، تاریخ و ساعت دقیق شروع آزمون و اعلام نتایج به صورت هوشمند و از طریق سامانه پیام کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.

ارسال فایل های صوتی

پس از اتمام مصاحبه شفاهی و تحلیل حضوری رایتینگ، فایل های صوتی مصاحبه شفاهی، تحلیل مصاحبه شفاهی و تحلیل رایتینگ با فرمت MP3 در پورتال اختصاصی داوطلب قرار می گیرد.

داوطلبان می توانند به راحتی فایل ها را دانلود کرده و در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

کلاس های آنلاین زبان انگلیسی در موسسه ایران اروپا

آموزشگاه ایران اروپا با تلاش فراوان توانسته است برای نوآموزان و علاقه مندان آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین برگزار کند. در این دوره های آموزشی، 4 مهارت صحبت کردن، گوش کردن، خواندن و نوشتن تدریس می شود. در این دوره با تمرکز ویژه بر روی مهارت گفتاری (Speaking) و تقویت آن، زبان آموزان را آماده می کند تا پس از پایان هر ترم بتوانند از ساختار و کلماتی که آموخته اند، به راحتی در مکالمات روزمره استفاده کنند.

در برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین از بهترین و پیشرفته ترین نرم افزارها استفاده شده است و زبان آموزان می توانند همانند کلاس های حضوری آموزش های لازم را با همان کیفیت ببینند. در آموزش آنلاین هیچ محدودیتی برای زبان آموزان و استادان در بخش پرسش و پاسخ و همچنین ارسال فایل های صوتی و تصویری به وجود نمی آید.

همه افراد در داخل و خارج از کشور می توانند در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی ایران اروپا شرکت کنند و هیچ محدودیتی برای افراد وجود ندارد.

دوره های عمومی زبان انگلیسی با کتاب های Four Corners و Passages برای بزرگسالان برگزار می شود. دوره های تخصصی برای ارتقای مهارت‌ های شغلی و دوره های آمادگی برای آزمون های بین المللی مثل IELTS یا iBT به صورت آنلاین برای داوطلبان برگزار می شود.

یکی از مزیت های دیگر کلاس های آنلاین زمان بندی کلاس ها می باشد که با توجه به نیاز شما تعیین می شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)
9 پاسخ
  1. Morteza seyfi
    Morteza seyfi گفته:

    ممنونم از خدمات موسسه زبان ایران اروپا که آزمون های آزمایشی آیلتس رو به بهترین نحو برگزار میکند

    پاسخ
  2. Fereidoun
    Fereidoun گفته:

    از خدماتی که ارائه میدید تشکر میکنم امیدوارم در ادامه راه موفق و پیروز باشید

    پاسخ
  3. عزت‌الهی
    عزت‌الهی گفته:

    از خوندن‌ این مطلب خیلی لذت بردم سپاس از مهر شما دوستان🙏

    پاسخ
  4. حسین
    حسین گفته:

    ایشاالله کسایی ک آزمون آیلنس دارن قبول و موفق بشن من آزمونمو تو این موسسه شرکت کرده بودم کلاس هاش رو هم تو این موسسه گذرونده بودم

    پاسخ
  5. بیری
    بیری گفته:

    شرکت تو آزمون های آزمایشی آیتلس علاوه بر اینکه میزان استرس رو برای این آزمون کاهش میده بلکه یه آمادگی کلی هم برای آدم ایجاد می‌کنه.

    پاسخ
  6. شهرام
    شهرام گفته:

    این مطلب اطلاعات خیلی خوبی رو در مورد موفقیت در آیتلس بهم یاد داد خیلی کیف کردم.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *