سطوح مختلف زبان خارجه

برای آموزش زبان انگلیسی به صورت حرفه ای به کجا مراجعه کنیم؟

آموزش زبان انگلیسی امروزه به روش های مختلف انجام می شود. با توجه به اینکه یادگیری زبان خارجه جزو پروسه های طاقت فرسا می باشد به همین دلیل بهتر است زبان آموز روشی مناسب را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کند. یادگیری زبان خارجه باید از پایه ای اصولی و صحیح شروع شود تا بتوانید در این زمینه مهارت لازم را بدست آورید.

بررسی آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی جزو زبان های بین المللی به شمار می رود به همین دلیل افراد زیادی تمایل به یادگیری این نوع زبان دارند. اولین قدم برای یادگیری زبان خارجه داشتن هدفی مهم می باشد. در صورتی که برای یادگیری زبان انگلیسی هدف مهمی را تعیین کنید بدون تردید انگیزه بیشتری برای یادگیری زبان خواهید داشت. علاوه بر این با داشتن هدف می توانید در زمان و انرژی تان صرفه جویی نمایید و مسیر یادگیری نیز برای شما هموار خواهد شد.

آموزش زبان خارجه

آموزش زبان خارجه

بررسی سطوح زبان انگلیسی

برای اینکه یادگیری زبان خارجه سیستماتیک شود شورا اتحادیه کشور اروپا یک استاندارد مشخص را برای سطح بندی زبان انگلیسی مشخص کرده است. به این استاندارد CEFR گفته می شود که در سراسر دنیا آن را به رسمیت می شناسند.

در حالت کلی 6 سطح مختلف CEFR برای زبان انگلیسی وجود دارد که عبارتند از:

  1. سطح مبتدی:

سطح مبتدی شامل سطوح مختلف A1 تا A2 می باشد.

  1. سطح مستقل:

 این سطح نیز شامل سطوح مختلف B1 تا B2 می باشد.

  1. سطح ماهر:

سطح ماهر که سومین سطح CEFR می باشد شامل سطوح C1 و C2 می باشد.

برای انتخاب روشی مناسب برای آموزش زبان انگلیسی ابتدا باید سطح شما تعیین شود. در صورتی که مبتدی هستید برای یادگیری زبان خارجه باید روی سطوح A1 و A2 تمرکز کنید.

سطوح مختلف زبان خارجه

سطوح مختلف زبان خارجه

بررسی مهارت های مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی

زبان انگلیسی از 4 مهارت مهم و اصلی تشکیل شده است که برای یادگیری آن شما باید 4 مهارت اصلی زیر را بیاموزید:

  1. Listening
  2. Reading
  3. Speaking
  4. Writing

شایان ذکر است که کلیه مهارت های ذکر شده مکمل یکدیگر می باشند. در نتیجه شما نمی توانید یک یا سه مهارت را تقویت نمایید و از سایر موارد غافل شوید. با یادگیری 4 مهارت ذکر شده می توانید زبان خارجه را به صورت اصولی یاد بگیرید.

شایان ذکر است که بین 4 مهارت ذکر شده باید تعادل برقرار کنید. در این صورت می توانید در مدت زمان کوتاهی زبان خارجه را یاد بگیرید و تسلط کافی را در زمینه نوشتن و خواندن پیدا کنید.

روش هایی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی

اگر تمایل دارید زبان انگلیسی را سریع تر یاد بگیرید باید با بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی آشنایی کامل را داشته باشید. قبل از هر چیز بهتر است در آموزشگاهی معتبر ثبت کنید. امروزه آموزشگاه های زبان خارجه کلاس ها را به دو صورت مختلف آنلاین و حضوری برگزار می کنند.

علاوه بر این در کنار ثبت نام در آموزشگاهی معتبر می توانید به کمک روش های زیر به پروسه یادگیری زبان انگلیسی تسریع ببخشید:

روش های مختلف برای یادگیری سریع زبان خارجه

روش های مختلف برای یادگیری سریع زبان خارجه

  1. استفاده از انواع نرم افزارهای مخصوص آموزش زبان انگلیسی
  2. مطالعه انواع متن ها به زبان انگلیسی
  3. اتجام تمرینات مربوط به تلفظ ( برای یادگیری تلفظ صحیح کلمات باید به تلفظ آن ها با دقت زیادی گوش دهید.)
  4. انجام تمرینات مربوط به نوشتن ( برای اینکه مهارت لازم را برای نوشتن املای صحیح کلمات بیاموزید باید همواره تمرین لازم را داشته باشید.)
  5. ثبت لغات جدید ( برای ثبت لغات جدید می توانید از فلش کارت استفاده کنید.)
  6. تمرین کردن مدام کلمات سخت و دشوار
  7. داشتن برنامه ریزی منظم برای یادگیری زبان انگلیسی

افراد در سطح مبتدی یادگیری زبان انگلیسی را باید از کجا شروع کنند؟

افرادی که در سطح مبتدی هستند آموزش زبان انگلیسی از پایه برای آن ها به صورت زیر انجام می شود:

  1. آشنایی با الفبای انگلیسی اولین مرحله از آموزش زبان انگلیسی برای افراد مبتدی می باشد. علاوه بر این یادگیری اعداد به زبان خارجه نیز مهم است.
  2. یادگیری دستورات زبان مقدماتی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. دستورات زبان مقدماتی شامل ضمیر، صفت، اسم، قید، ربط، فعل، حرف و حرف اضافه می باشد.
  3. یادگیری املاء کلمات مختلف برای افرادی که در سطح مبتدی هستند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
  4. قیدها، صفت ها و افعال مهم ترین کلمات در زبان خارجه می باشند. به همین دلیل در زمان انجام آموزش زبان انگلیسی به افراد مبتدی باید به این مرحله از آموزش توجه ویژه ای داشته باشیم. افراد مبتدی می توانند با داشتن مطالعه، تمرین و تمرکز لازم در این مرحله از یادگیری زبان انگلیسی مهارت لازم را بدست آورند.
نحوه آموزش زبان انگلیسی

نحوه آموزش زبان انگلیسی

بررسی مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی

بیشتر موسسات برای انجام تبلیغات این وعده را می دهند که یادگیری زبان انگلیسی در مدت زمان 7 روز، 30 روز یا کمتر امکان پذیر است. در واقع یادگیری زبان به صورت حرفه ای در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست و برای یادگیری زبان خارجه باید به مدت دو تا سه سال زمان صرف کنید.

در حالت کلی مدت زمان لازم برای یادگیری زبان انگلیسی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. سطح فعلی افراد تعیین کننده مدت زمان لازم یادگیری زبان خارجه می باشد.
  2. سطح زبانی که برای یادگیری انتخاب شده است.
  3. تسلط زبان آموز بر سایر زبان ها و محل زندگی از دیگر عوامل تاثیرگذار روی مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی است.
  4. هر چقدر پشتکار زبان آموز برای مطالعه زبان بیشتر باشد بدون تردید می توانید زبان انگلیسی را زودتر یاد بگیرید.
  5. داشتن تمرین و تکرار لازم از دیگر عوامل تاثیرگذار روی یادگیری سریع زبان خارجه می باشد.
  6. داشتن استعداد در زمینه یادگیری زبان خارجه نیز می تواند روی کوتاه شدن پروسه آموزش زبان انگلیسی و یادگیری زبان خارجه تاثیرگذار باشد.

برای یادگیری زبان انگلیسی در کدام آموزشگاه ثبت نام کنیم؟

آموزشگاه زبان انگلیسی ایران اروپا یکی از معتبرترین موسسه ها در زمینه آموزش زبان انگلیسی به شمار می رود. در این مجموعه آموزش زبان خارجه توسط اساتید معتبر انجام می شود. کلاس ها نیز به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

افرادی که تمایل به یادگیری زبان خارجه دارند می توانند از هر کجای کشور یا دنیا در دوره های مختلف آموزش زبان انگلیسی آنلاین موسسه ایران اروپا شرکت نمایند. در موسسه ما آموزش زبان برای افراد در رده سنی مختلف بزرگسال، نوجوانان و کودکان انجام می شود. علاوه بر این آموزش زبان خارجه در موسسه ما با توجه به تخصص حرفه ای افراد نیز انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام در کلاس ها و روش های آموزش زبان انگلیسی در مجموعه ما می توانید از کارشناسان ما مشاوره لازم را دریافت کنید.

آموزشگاه زبان انگلیسی ایران اروپا

نتیجه گیری:

افرادی که تمایل به یادگیری زبان خارجه دارند همواره به دنبال بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی هستند. امروزه آموزشگاه های زیادی در زمینه آموزش زبان انگلیسی در حال فعالیت هستند. بهتر است قبل از ثبت نام در آموزشگاه ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهید سپس برای انجام ثبت نام اقدام کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *