انگلیسی برای اهداف خاص - موسسه ایران اروپا

انگلیسی برای اهداف خاص – ESP

با توجه به نیاز بشر برای برقراری ارتباط با کشورهای دیگر به منظور تجارت و یا تحصیل و با در نظرگرفتن این که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی به شمار می رود، یادگیری و اجرای هر چه بهتر آن در نظام آموزشی به یک ضرورت تبدیل گشته است. به طوری که، تقاضای زیادی برای طراحی دوره‌های متنوع آموزش زبان انگلیسی جهت پاسخگویی به نیازهای رشته‌های شغلی و تحصیلی مختلف به وجود آمده است. این رویکرد هدف‌گرا، به شکل‌گیری نوعی آموزش به نام “انگلیسی برای اهداف خاص (ESP)” منجر شد.

از آنجایی که امروزه تقاضا برای دوره های ESP که یکی از برجسته‌ترین دوره‌های آموزش زبان انگلیسی محسوب می‌شود در موسسه زبان ایران اروپا افزایش یافته است، در ادامه به بررسی این موضوع بیش‌تر خواهیم پرداخت.

شاخه‌های ESP:

ESP زیرشاخه‌های متعددی دارد که در سه گروه اصلی قرار می‌گیرند:

  • انگلیسی برای اهداف تحصیلی: (EAP)

شاخه‌ای از ESP است که برای کمک به دانشجویانی که در زمینه‌ی رشته‌ی تحصیلی خود به زبان انگلیسی نیاز دارند، طراحی شده است. دوره‌های EAP به نحوی برنامه‌ریزی می‌شوند که دانش تخصصی زبان‌آموز را در اختیار وی قرار دهند تا بتواند از مهارت‌هایی نظیر مطالعه‌ی‌ متون تخصصی، جستجوی علمی، نوشتن مقالات تحقیقاتی، شرکت در همایش‌های علمی- پژوهشی و گوش‌دادن به سخنرانی‌های تخصصی و یادداشت‌برداری، بهره‌مند گردد.

  • انگلیسی برای اهداف شغلی: (EOP)

انگلیسی برای اهداف شغلی

این شاخه از ESP برای افراد شاغلی که در حرفه‌ی خود به زبان انگلیسی نیاز دارند، طراحی شده است. دوره‌های EOP فعالیت‌محور است و به نحوی برگزار می‌شوند که زبان‌آموز بتواند متناسب با نیاز کاری خود، مهارت‌هایی نظیر مکالمات کاری، نوشتن و خواندن نامه‌ها و قراردادهای اداری، شرکت در همایش‌ها و مأموریت‌های کاری را کسب نماید.

  • انگلیسی برای اهداف علوم و فناوری: (EST)

شاخه‌ی دیگری از ESP است که به دانشمندان، اساتید و کارشناسانی که برای به‌روز بودن و آگاهی از آخرین پیشرفت‌های علمی و فناوری نیاز به زبان انگلیسی دارند، کمک می‌کند. دوره‌های EST به نحوی ارائه می‌شود که زبان‌آموز بتواند از مهارت‌هایی نظیر مطالعه‌ی متون تخصصی، نگارش کتب و مقالات علمی و سخنرانی پیرامون موضوع علمی مورد نظر برخوردار شود.

البته برخی نظریه‌پردازان، زیرشاخه‌های فوق را یکی می‌دانند و انگلیسی برای اهداف خاص را به عنوان یک دوره‌ی تخصصی آموزش زبان انگلیسی که کاربردهای شغلی و تحصیلی دارد، در نظر می‌گیرند.

با توجه به نیاز بیش از پیش صاحبان کسب و کار و جویندگان شغل به کاربرد انگلیسی در راستای مشاغل مورد نظرشان و استقبال بی نظیر از دوره های EPO در آموزشگاه زبان ایران اروپا، ادامه ی مقاله را به بررسی انگلیسی برای اهداف شغلی اختصاص خواهیم داد.

انگلیسی برای اهداف شغلی:

در دنیای کنونی انگلیسی به ابزاری ضروری برای به دست آوردن شغل، ارتقاء رتبه و عملکرد موثر در بازار کار تبدیل شده است. تقاضا برای زبان انگلیسی برای اهداف شغلی (EOP) متناسب با تقاضای جهانی برای استخدام کارمندانی که بتوانند در زمینه های تخصصی خود به زبان انگلیسی فعالیت کنند، در حال رشد است. در زیر نمونه هایی از کاربرد EOP در مشاغل مختلف آورده شده است.

انگلیسی در تجارت یکی از نمونه‌های انگلیسی برای مقاصد خاص به شمار می رود. در دنیای کنونی که ارتباطات به صورت بین المللی انجام می شوند، نقش انگلیسی در تجارت اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند، زیرا شرکت‌ها بیشتر به کارکنانی نیاز دارند که به چند زبان مسلط باشند. هدف هر دوره ی آموزشی زبان انگلیسی تجاری، این است که به کاربران خود اجازه دهد تا به طور مؤثر در یک محیط تجاری با دیگران ارتباط برقرار کنند، خواه این ارتباط به صورت مکاتبه ای باشد، خواه جلسات حضوری یا سایر روش ها. بنابراین زبان انگلیسی تجاری ممکن است شامل موضوعاتی مانند مهارت خواندن و نوشتن نامه ها، رزومه ها، عبارات تجاری، یا شرایط فروش، تبلیغات و بازاریابی باشد. برای این منظور، منابع زیر می توانند به عنوان راهنما استفاده شوند:

منابع پیشنهادی:

• Current Trends in Teaching and Learning Business English: Adapting to Internationalisation, Michael Thundercliffe. http://www.scribd.com/doc/37409071/Current-Trends-in-Teaching-and-Learning-Business-English.

• Business vocabulary in use: intermediate, Bill Mascull. Cambridge University Press; 2nd edition, ISBN: 9780521748629.

• Business Vocabulary in Use Advanced with Answers, Bill Mascull. Cambridge University Press; 2nd edition (May 17, 2010), ISBN-10: 0521128293.

انگلیسی در حقوق

زبان انگلیسی حقوقی جزء جدانشدنی انگلیسی برای اهداف خاص است. زبان مورد استفاده در گفتمان حقوقی در سراسر جهان انگلیسی است. با این حال، انگلیسی مورد استفاده در گفتمان حقوقی از انگلیسی متداول و عمومی، متمایز است. این تمایز در تبادلات گفتاری در دادگاه و بازجویی ها، بین وکلا و شاهدان و قضات به خوبی قابل مشاهده است.

منابع پیشنهادی:

• Plain English for Lawyers, Richard C. Wydick. Carolina Academic Press, 1994, ISSBN: 0890895627.

• Career Paths: Law, Virginia Evans, Jenny Dooley, David J. Smith – J.D. ISBN: 978-1-4715-6273-0.

• Legal English, Jill Northcott. 2012, https://doi.org/10.1002/9781118339855.ch11.

• International Legal English, Krois-Lindner, A. 2006, Cambridge: Cambridge University Press.

انگلیسی برای خدمه ی پرواز

انتقال ایمن و راحت مسافران خطوط هوایی از مقصدی به مقصد دیگر نیازمند کار گروهی است. صنعت خطوط هوایی افراد مختلفی را، از خلبان و خدمه پرواز گرفته تا کیترینگ و خدمه زمینی، به کار می گیرد. بسیاری از این مشاغل نیاز به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی چه بین همکاران و چه با مسافران، دارند.

بنابراین اکثر شرکت های هواپیمایی از خدمه ی پرواز می خواهند که حداقل به دو زبان مسلط باشند. انگلیسی رایج ترین زبان دومی است که اعضای خدمه باید فرا بگیرند و شامل موضوعاتی از قبیل مسئولیت ها، مراحل قبل و حین پرواز، سرو غذا، شرایط اضطراری و … می شود.

منابع پیشنهادی:

• Career Paths: Flight Attendant, Virginia Evans, Jenny Dooley. ISBN: 978-1-4715-3306-8.

• English for Cabin Crew, Terence Gerighty, Shon Davis. Summertown Pub., 2011, ISBN: 0462098737.

• English for Cabin Crew, Lewis Lansford and Sue Ellis. Oxford University Press, 2010, ISSBN: 9780194579582.

  • انگلیسی در پزشکی و درمان: (English in Medical)

انگلیسی در پزشکی و درمان

یادگیری زبان انگلیسی برای متخصصان ضروری به نظر می رسد زیرا اکثر منابع این رشته به زبان انگلیسی موجود هستند و نیز اکثر کنفرانس ها و کنگره های بین المللی به زبان انگلیسی ارائه می شوند. علاوه بر اینها، اگر پزشکان یا سایر کادر درمان بخواهند در یک کلینیک معتبر مشغول به کار شوند یا حتی در قدم بالاتر، با همکاران خارجی خود همکاری داشته باشند، ناچارند به زبان انگلیسی مسلط باشند.

منابع پیشنهادی:

• Good Practice 2 Audio CD Set: Communication Skills in English for the Medical Practitioner, Marie McCullagh, Ros Wright. Cambridge University Press, 2008, ISSBN: 0521755921.

• English for Medical Purposes: Doctors, Virginia Allum. 2012, ISBN:‎ 978-1471678622.

انگلیسی در فناوری اطلاعات

بسیاری از متخصصان فناوری اطلاعات که انگلیسی زبان نیستند، اگرچه ممکن است در این حوزه متخصص باشند، اما فاقد مهارت زبان انگلیسی لازم برای برقراری ارتباط موثر با شرکت های بین المللی هستند. فناوری اطلاعات یک صنعت در حال حرکت است که همیشه دستگاه‌ها (مانند تلفن‌های همراه و تبلت‌ها) و برنامه‌های جدید ایجاد و منتشر می‌شوند. متخصصان باید با آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیک و زبانی که در مورد آن‌ها صحبت می‌کنند، هم در کار و هم در زندگی شخصی‌، همگام باشند. بنابراین دانستن انگلیسی عمومی به تنهایی کافی نیست، و نیاز به درک اصطلاحات کامپیوتری یا اصطلاحات و عباراتی که فقط در صنعت فناوری اطلاعات استفاده می‌شوند وجود دارد.

منابع پیشنهادی:

• Oxford English for Information Technology, Eric H. Glendinning, John McEwan . Oxford University Press, 2002, ISBN: 0194573753.

• English for Information Technology, Maja Olejniczak. Pearson Education, 2011, ISBN: 1408269961.

  • انگلیسی در مهندسی (English for engineers):

انگلیسی در مهندسی

مهندسی تنها موضوعی است که تمام دنیا را از طریق فناوری، یکپارچه کرده است. دنیا به پلتفرمی تبدیل شده است که در آن هرکس می تواند نظر خود را بیان کند، ایده ها را به اشتراک بگذارد و با دیگران تعامل داشته باشد. علاوه بر نیازهای عمومی به زبان انگلیسی و ارتباط موثر با همکاران بین المللی، یک مهندس باید بتواند طرح ها، نقشه ها و نمودارها را به انگلیسی تشریح کند، درباره ی موضوعات فنی بحث کند، در جلسات فنی و تجاری به صورت موثر شرکت کند، و در سمینارها و کنفرانس ها، مقاله های فنی ارائه دهد، که تمامی اینها نیازمند دانش انگلیسی مهندسی است.

مهندسی، زمینه ای بسیار رقابتی و چالش برانگیز است بنابراین تنها مهندسانی می توانند در این حوزه موفق عمل کنند که به زبان انگلیسی فراتر از سطح عمومی مسلط باشند.

منابع پیشنهادی:

• Cambridge English for Engineering, Mark Ibbotson, Cambridge University Press, 2019, ISBN: 9780521715188.

• Professional English in Use Engineering with Answers : Technical English for Professionals, Mark Ibbotson, Cambridge University Press, 2009, ISBN:0521734886.

طراحی دوره‌های ESP

طراحی دوره‌ی ESP، به برنامه‌ریزی و ساختار دوره‌ جهت دستیابی به اهداف مورد نظر اشاره دارد که با تحلیل نیازهای زبان‌آموز، رویکرد مدرس به برنامه‌های درسی، روش تدریس، منابع مربوطه، زمان‌بندی مناسب و ارزیابی صحیح، مرتبط است. در حقیقت، یک مدرس در دوره های انگلیسی برای اهداف خاص وظیفه دارد پس از شناسایی نیازها و اهداف زبان‌آموز، براساس ضرورت‌ها، کمبودها و خواسته‌های وی، به طراحی برنامه‌‌ی درسی مناسب مبتنی بر منابع و مطالب آموزشی مفید، زمان‌بندی مطلوب و ارزشیابی پیشرفت و بازخورد نهایی، بپردازد. طراحی مناسب دوره‌ی ESP، زبان‌آموز را قادر می‌سازد تا با کسب دانش و مهارت‌های جدید، به موفقیت‌های شغلی یا تحصیلی بیش‌تری دست یابد.

نتیجه‌گیری

دنیای امروز، دنیای مبتنی بر علوم، فناوری و تجارت است و برای رشد و شکوفایی در چنین دنیایی، آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی، ضرورتی انکارناپذیر است. دوره های انگلیسی برای اهداف شغلی (English for Occupational Purposes) که زیرمجموعه ای از انگلیسی برای اهداف خاص به شمار می رود، دقیقا همان چیزی است که در این مسیر به آن احتیاج خواهید داشت. موسسه زبان ایران اروپا با همکاری جمعی از اساتید خبره با برگزاری دوره‌های مذکور، با ارائه‌ی برنامه‌ی آموزشی متناسب با مقاصد و نیازهای شما، می‌تواند نقش مؤثری در پیشرفت و موفقیت شغلی و تحصیلی شما داشته باشند.

 

 

 

4.8/5 - (23 امتیاز)
135 پاسخ
  1. شهبازی
    شهبازی گفته:

    سلام من میخواستم با توجه ب شغلی ک دارم دوره های زبان ثبت نام کنم ب شغلم بیاد چطوری میتونم مشاوره بگیرم؟

    پاسخ
    • moradi
      moradi گفته:

      لطفا با موسسه تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی نمایند.
      02149109000

      پاسخ
  2. سانار
    سانار گفته:

    تا الان هر دوره ای ک شرکت کردم اساتید خیلی خبره و ماهر بودن خیلی راضی ام ک تو این موسسه هستم

    پاسخ
  3. امیدی
    امیدی گفته:

    مشاوران خیلی حوب راهنماییم کردن که به توجه با موقعیت شغلیم بتونم تصمیم بگیرم چه سطح کلاس زبانی شرکت کنم

    پاسخ
  4. روهام
    روهام گفته:

    سلام خسته مباشید برای مقطع مهندسی چه منابعی رو پیشنهاد میکنید؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • moradi
      moradi گفته:

      همانطور که در مقاله عنوان شده می توانید از منابع زیر استفاده نمایید:

      • Cambridge English for Engineering, Mark Ibbotson, Cambridge University Press, 2019, ISBN: 9780521715188.

      • Professional English in Use Engineering with Answers : Technical English for Professionals, Mark Ibbotson, Cambridge University Press, 2009, ISBN:0521734886.

      پاسخ
  5. زهره عفوری
    زهره عفوری گفته:

    موسسه ابران اروپا واقعا یکی از بهترین موسسه هاس ک دیدم و واقعا مشاوران خیلی خوبی داره

    پاسخ
  6. زهرا فلاحی
    زهرا فلاحی گفته:

    بنظرم برای متخصصان یکی از واجباته ک انگلیسی رو مسلط باشن و طبق همون رشته خودشون سطحشون رو ارتقا بدن

    پاسخ
  7. شاهمیر
    شاهمیر گفته:

    سلام وقت بخیر من میخواستم طبق شغلم و رشته ی تحصیلیم سطح ادامه ی زبانمو انتخاب کنم میتونم مشاوره بگیرم از شما؟

    پاسخ
    • moradi
      moradi گفته:

      شما می توانید با موسسه تماس گرفته و از مشاوره ها و تعیین سطح ما بصورت رایگان استفاده نمایید.

      پاسخ
  8. Mina
    Mina گفته:

    بیشتر برای ازتقای شغلبم تصیم گرفتم که انگلیسی رو کامل یاد بگیرم و قطعا نتیجه ی مطلوبی داشت یکی از لزومات زندگیه مسلط بودن به زبان انگلیسی از نظر من

    پاسخ
  9. Zahra
    Zahra گفته:

    انگلیسی برای اهداف خاص خیلی عالی بود من تونستم با انگیلسی یاد گرفتم به اهدافم برسم و خیلی راحت صحبت کنم

    پاسخ
  10. نادری
    نادری گفته:

    سلام خدا قوت بنظرم انگلیسی در هر شاخه و حرفه ای میتونه کمکتون کنه دست کم نگیرید

    پاسخ
  11. سامان
    سامان گفته:

    انگلیسی خیلی خوبه و برای همه یک سواد حساب میشه و کلی مزیت داره واقعا

    پاسخ
  12. شایان
    شایان گفته:

    انگلیسی خیلی توی تجارت مهمه و کمک میکنه ممنون از وبلاگتون

    پاسخ
  13. آیناز
    آیناز گفته:

    سلام انگلیسی برای هدف پزشکی هم خوبه؟ چون اغلب بااید انگلیسی بلد باشن

    پاسخ
  14. حسنی
    حسنی گفته:

    انگلیسی حتما توی رشته تحصیلی کاربرد داره و واقعا هم نیاز هستش

    پاسخ
  15. محمدی
    محمدی گفته:

    سلام وقت بخیر انگلییی توی مطالعه متون تخصصی کاربرد فراوانی داره

    پاسخ
  16. لیرا
    لیرا گفته:

    سلام وقت بخیر هر کسی که میخواد توی تجارت و کسب و کار موفق بشه زبان الویت اوله

    پاسخ
  17. هانیه
    هانیه گفته:

    اگر شما توی تجارت زبان قوی داشته باشید خیلی خوب میتونید موفق بشید

    پاسخ
  18. زهرا
    زهرا گفته:

    سلام وقت بخیر مقاله عالی بود واقعا دید خواننده نسبت به زبان بازتر شد

    پاسخ
  19. حاتمی
    حاتمی گفته:

    زبان در شاخه علم و فن خیلی کاربرد داره حتما یادبگیرید که خیلی عالیه

    پاسخ
  20. فاطمه
    فاطمه گفته:

    سلام واقعا خیلی عالیه نوشته های شما نسبت به بقیه سایت ها

    پاسخ
  21. صالح
    صالح گفته:

    سلام اگر بخوایم تازه ثبت نام کنیم و تاحالا کلاس نرفته باشیم هم باید تعیین سطح بشیم؟

    پاسخ
  22. منا شاهرخی
    منا شاهرخی گفته:

    سلام خواستم تشکر کنم از موسسه ایران اروپا بنده بعد از پنج ترم خیلی راضی هستم واقعا ممنون

    پاسخ
  23. مهشید
    مهشید گفته:

    سلام من تعیین سطح شدم ولی داخل کلاس از نظر سنی خیلی با بنده اختلاف دارن چکار باید کرد؟

    پاسخ
  24. نعیمه
    نعیمه گفته:

    سلام من ثبت نام کردم ولی یک هفته در کلاس های تشکیل شده حضور نداشتم الان اوضاع چطور میشه باید بیام اون کلاس های که نبودم رو؟

    پاسخ
  25. منا حامدی
    منا حامدی گفته:

    من پسرم رو چندسالی هست که ثب نام کردم راضی هستم خیلی چون روی درس های مدرسش هم تاثیر داشته و لی خیلی خوب شده

    پاسخ
  26. چکامه خسروی
    چکامه خسروی گفته:

    سلام مطالبتون بسیار خوب و عالی بود واقعا استفاده کردیم

    پاسخ
  27. امیررضا
    امیررضا گفته:

    سلام من زبانم صفر بود ولی از موقعی که میام کلاس های ایران اروپا کاملا شرایط تغییر کرده

    پاسخ
  28. سیاوش
    سیاوش گفته:

    سلام به نظر من بهترین موسسه از نظر تدریس اساتید و نحوه اموزش هست

    پاسخ
  29. هدیه
    هدیه گفته:

    سلام بعداز کلی تحقیق با موسسه ایران اروپا آشنا شدم و الان بعد از گذشت دوسال خیلی راضی هستم

    پاسخ
  30. پگاه نامی
    پگاه نامی گفته:

    سلام من یک دوره کلاس های فشرده رو شرکت کردم خیلی راضی بودم

    پاسخ
  31. فریدونی
    فریدونی گفته:

    سلام من خیلی راضی بودم از مدرسه ایران اروپا خداروشکر می کنم که با موسسه شما آشتا شدم و کل مشکلی که در زبان داشتم کامل برطرف شد.

    پاسخ
  32. جوادی
    جوادی گفته:

    سلام من خیلی خوشحال هستم که با موسسه شما آشنا شدم وزبانم واقعا نسبت به گذشته تغییر کرد وبهترشده

    پاسخ
  33. مهنازمشهدی
    مهنازمشهدی گفته:

    آرام بودن محیط آموزشگاه در حین تدریس از مواردی مهم و ضروری
    و آموزشگاه زبان اروپا واقعا محیطی آرام و پر آرامش هست و کلاس های واقعا منظمی داره

    پاسخ
  34. رستمی یکتا
    رستمی یکتا گفته:

    سلام بهترین آموزشگاه زبان داخل تهران هست هم کلاس های خصوصی و هم آنلاین داره مدت ها دنبال یک همچین آموزشگاهی بودم الان خیلی خوشحالم که اینجا ثبت نام کردم

    پاسخ
  35. جوادی نورا
    جوادی نورا گفته:

    سلام خسته نباشید من دخترم که سه سالش هست ثبت نام کردم الان میخوام بدونم امتحانشون به چه صورت هست؟

    پاسخ
  36. کاشانی میترا
    کاشانی میترا گفته:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید میخواستم در مورد کلاس های خصوصی تون بدونم این که چه کتاب های تدریس میشه و بیشتر برای چه کسانی مناسب هست من مبتدی هستم

    پاسخ
  37. افشاری
    افشاری گفته:

    سلام خسته نباشید بنده کلاس های آنلاین ثبت نام کردم الان میخواستم بدونم ساعت و روزهای برگزاری کلاس هامون چه موقع هستش

    پاسخ
  38. امیرعلی
    امیرعلی گفته:

    سلام روز بخیر یک سوال داشتم خدمتتون اینکه قبولی در آزمون آیلتس باید تکنیک بلد باشیم یا اینکه زبانمون هم خوب باشه میشه قبول شد؟

    پاسخ
  39. جعفری الهام
    جعفری الهام گفته:

    سلام من پسرم رو تازه ثبت نام کردم شش سالش هست میخوام بدونم تکلیف درسی هم دارن برای خونه یا نه؟

    پاسخ
  40. صالحی شبنم
    صالحی شبنم گفته:

    سلام روز بخیر من مبتدی هستم و میخوام از پایین ترین سطح شروع کنم کلاس هامو احتیاج به آزمون تعیین سطح هست برای من؟

    پاسخ
  41. معتمدی آیدا
    معتمدی آیدا گفته:

    سلام و عرض ادب بنده میخوام زبانم رو تکمیل کنم میخوام که بعدش تدریس کنم میشه نحوه ی ثبت نام در کلاس های حضوری و قیمت کلاس هارو بگید ممنون

    پاسخ
  42. ریحانه شیخی
    ریحانه شیخی گفته:

    مرسی از مقاله خوبتون از طریق همین مطالب شما و کمی تحقیق موسسه ایران اروپا رو انتخاب کردم و کلاس های ترمیک نیمه گروهی شرکت کردم واقعا راضی بودم

    پاسخ
  43. واعظ زاده
    واعظ زاده گفته:

    با توجه به رشته دانشگاهیم میخوام که زبان انگلیسی رو در حد مکالمه روان و فهمیدن سریع متن های انگلیسی یاد بگیرم

    پاسخ
  44. مردان لو
    مردان لو گفته:

    ایران اروپا موسسه خیلی خوبیه حتما پیشنهاد میکنم به دوستان دخترن که سه سالش هست رو ثبت نام کردم الان انگلیسیش خیلی خوب شده

    پاسخ
  45. نوبختی
    نوبختی گفته:

    سلام وقت بخیر امتحانات میان ترم به چه صورت هستش و برای چه سوالاتی لازم هست خودمون رو آماده کنیم؟

    پاسخ
  46. محبوبه
    محبوبه گفته:

    سلام و عرض ادب خیلی ممنون و متشکر بابت مقاله بسیار عالی شما کار ما رو تو انتخاب یک موسسه خوب راحت کرد.

    پاسخ
  47. ستاره فرهادی
    ستاره فرهادی گفته:

    واقعا بهترین هست اساتید باتجربه خوش اخلاق هزینه فوق العاده مناسب و آموزشگاه با تجهیزات عالی و گواهینامه های متعدد و کیفیت آموزش

    پاسخ
  48. روناک پایدار
    روناک پایدار گفته:

    خیلی وقته بود دنبال یه جا میگشتم که واقعا رو مکالمه و شنیداری کار کنن من دایره لغاتم خیلی زیاده و از وقتی که کلاس هام تعطیل شده بود داشت فراموشم میشد که با موسسه خوب شما آشنا شدم

    پاسخ
  49. زارعی
    زارعی گفته:

    من مرکز زبان ایران اروپا رو تایید میکنم واسه خودم عالی بود دخترمم همینجا ثبت نام کردم هم استادان خوبن و هم قیمت هاش مناسبه

    پاسخ
  50. رسولی
    رسولی گفته:

    سلام حجم کتابی که آموزش داده میشه در دوره فشرده با دوره غیرفشرده هیچ فرقی نداره؟

    پاسخ
  51. اسماعیلی
    اسماعیلی گفته:

    من موسسه ایران اروپا رو پیشنهاد میکنم کیفیت آموزشش خیلی بالاست کسل کننده نیست و در کل راضیه و مطمئنم اینجا نتیجه می گیرم

    پاسخ
  52. نظیری یاسین
    نظیری یاسین گفته:

    آموزشگاه ایران اروپا خیلی عالی قیمتش هم مناسبه و میشه راحت نتیجه دلخواه رو بگیری من از بچگی اینجا زبان خوندم راضیم

    پاسخ
  53. نفیسه
    نفیسه گفته:

    من آموزشگاه های زیادی رو رفتم و استادهای زیادی رو تجربه کردم اما آموزشگاه ایران اروپا به نظرم خیلی خوب چون روی لهجه هم کار میشه و هم اصطلاحات وهم گرامر

    پاسخ
  54. واحدی نغمه
    واحدی نغمه گفته:

    سلام من پسرم تقریبا ۳ سال نیم کلاس زبان رفته و زیاد راضی نیستم الان خیلی تعریف موسسه ایران اروپا رو شنیدم میخوام همینجا ثبت نامش کنم

    پاسخ
  55. قدرتی جواد
    قدرتی جواد گفته:

    سلام روز خوش من شاغل هستم و شرایطش رو ندارم کلاس های که صبح برگزار میشه رو شرکت کنم امکانش هست کلاس های بعدازظهر رو فقط بیام؟

    پاسخ
  56. فرزانه بیاتی
    فرزانه بیاتی گفته:

    سلام و عرض ادب خواستم بگم موسسه زبان ایران اروپا در آموزش آنلاین بسیار فعال بوده و امکانات کم نظیری هم داره

    پاسخ
  57. شایانفر
    شایانفر گفته:

    سلام وقتتون بخیر خواستم بگم دو ترمی هست که دارم میرم موسسه ایران اروپا و از کیفیت بالای برگزاری جلسات به شدت راضی هستم

    پاسخ
  58. کیمیایی
    کیمیایی گفته:

    سلام روز خوش بنده میخواستم امروز ثبت نامم رو کامل کنم تعیین سطح شفاهی برگزار میشه یا کتبی

    پاسخ
  59. هما عزیزی
    هما عزیزی گفته:

    این موسسه بسیار عالیه واقعا از همه لحاظ بینظیره اساتید خوش اخلاق مهربون امکانات کافی وجود داره سطح آموزش از سطح خیلی موسسات پیشرفته تره

    پاسخ
  60. حبیبه
    حبیبه گفته:

    سلام من قصد مهاجرت دارم چند سطح هم خوندم و الان ۳ سال که از زبان دورم میخواستم بدونم دوباره بخوام شروع کنم شرایط به چه صورت هست

    پاسخ
  61. مژگان عباسی
    مژگان عباسی گفته:

    دوسال از بهترین از سال های عمرم تو آموزشگاه ایران اروپا بودم واقعا عالی بود از همه نظر هم آموزش و هم محیط خیلی خوبی که داره

    پاسخ
  62. مهیار
    مهیار گفته:

    من ضعف لغت دارم به پیشنهاد دوستم این موسسه ایران اروپا شرکت کردم واقعا عالیه

    پاسخ
  63. سعیده
    سعیده گفته:

    سلام من خیلی دوست دارم تو دوره های کلاس ایران اروپا شرکت کنم، هر دوره چقدر طول می‌کشه و چه شرایطی برای شرکت در کلاس های این آموزشگاه وجود داره؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *