افتخارات موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا

ما توانستیم.

با سپاس بی‌کران به درگاه پروردگاه دانش آفرین و دادار سخن پرور که به یاری وی و با ذکاوت، کاردانی و کوشش بی‌وقفه کارکنان، اساتید و زبان آموزان مشتاق ایران اروپا و پس از پشت سر نهادن دشواری‌های بسیار اکنون پا به مرحله‌ای نهاده‌ایم که بی‌گمان اوج شکوفایی و نهایت افتخار آفرینی موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا است. دست‌یابی به این افتخارات و جوایز ممکن نبود مگر با تلاش‌های بی دریغ و همت بی‌بدیل اعضای سخت کوش این مجموعه پیشرو و به کارگیری نخبه‌ترین و مجرب‌ترین اساتید سطح کشور و کاربست تازه‌ترین شیوه‌های آموزش روز دنیا.

موجب خرسندی بسیار و دلگرمی فزاینده ماست بیان این نکته که اکنون موسسه ایران اروپا به عنوان تنها موسسه آموزشی کشور توانسته جوایزی را در سطح ملی و بین المللی کسب نماید که قبل از آن هیچ مجموعه آموزشی موفق به اخذ آنها نشده است. اکنون به خود می بالیم که می‌توانیم به جرات خود را پرافتخارترین مجموعه آموزشی در کشور بنامیم.

آری، همگی با هم توانستیم. با اعتماد شما عزیزان، همراهی نیروهایی جوان، صداقت در کلام و دوری از اهداف صرفا تجاری موفق شدیم به افتخارات ذیل دست یابیم.

به همگی شما عزیزان نوید این را می‌دهیم چندی نخواهد کشید که نام و آوازه ی ایران اروپا جهانی خواهد شد و بی‌شک آینده روشن زبان آموزی و پیش‌برد ارتباطات از آن ما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی تصاویر کلیک کنید!

دریافت تندیس برند ملی موسسات آموزشی کشور

دریافت تندیس برند برتر آموزشگاه های کشور

دریافت تندیس نشان کیفیت و بهره وری

دریافت تندیس نشان عالی مدیر سال

دریافت تندیس 3 ستاره رضایتمندی مشتری در سال 1395

دریافت تندیس 3 ستاره رضایتمندی مشتری در سال 1396

دریافت تندیس 3 ستاره رضایتمندی مشتری در سال 1397

دریافت تقدیرنامه از وزیر صمت به عنوان واحد نمونه اقتصادی و ارزش آفرین

Iran Europe
Iran Europe