آزمون کامپیوتری آیلتس - CD IELTS

آزمون کامپیوتری آیلتس – CD IELTS

با افزایش روز افزون مهاجرت‌های تحصیلی و شغلی و در نتیجه افزایش تقاضا برای شرکت در آزمون IELTS، ما در موسسه زبان ایران اروپا تصمیم به آشنایی بیشتر شما با انواع شیوه‌های برگزاری این آزمون گرفته‌ایم. اگر سابقه شرکت در آزمون‌ آیلتس را داشته باشید، احتمالا با آزمون Paper-based آشنا هستید. برای این آزمون، بخش‌های Listening، Reading و Writing به صورت کاغذی است و آزمون Speaking به صورت حضوری توسط یک ممتحن آموزش‌دیده آیلتس برگزار می‌شود. اما در رابطه با CD IELTS یا آزمون کامپیوتری آیلتس شرایط چگونه است؟

آزمون کامپیوتری آیلتس: CD IELTS

آزمون کامپیوتری آیلتس دقیقاً همان آزمون آیلتس Paper-based می باشد، با این تفاوت که به جای اینکه پاسخ‌های خود را روی کاغذ بنویسید، آن‌ها را در کامپیوتر تایپ می‌کنید.

از آنجایی که محتوای هر دو آزمون یکسان است، سطح دشواری آزمون کامپیوتری آیلتس و آزمون Paper-based تفاوتی ندارد. علاوه بر این، از آنجایی که نمره‌دهی برای همه بخش‌ها نیز در هر دو آزمون مشابه است، هیچ یک از آزمون‌ها آسان‌تر از دیگری نیست. با این حال برخی از شرکت‌کنندگان آزمون CD IELTS را به دلیل راحتی بیشتر، آسان‌تر می‌دانند. همچنین، افرادی که در زندگی روزمره خود بیشتر از تلفن‌های هوشمند برای تایپ کردن استفاده می‌کنند، ترجیح می‌دهند در آزمون CD IELTS شرکت کنند تا آنکه پاسخ‌ها را بر روی کاغذ بنویسند.

در آزمون آیلتس Paper-based، یک مداد و یک پاسخنامه به شما داده می شود. قبل از تمام شدن زمان آزمون، باید پاسخ‌های خود را بر روی برگه پاسخنامه بنویسید. در آزمون CD IELTS شما پاسخ‌های خود را در کادرهای مربوطه، در صفحه نمایش مقابل خود تایپ می‌کنید. همچنین به شما یک مداد یا خودکار به همراه کاغذ داده می‌شود تا در صورت نیاز یادداشت برداری کنید (با وجود اینکه آزمون آیلتس را به صورت کامپیوتری انجام می دهید).

آزمون کامپیوتری آیلتس - آزمون کاغذی آیلتس

اگر نگران این موضوع هستید که ممکن است به اندازه کافی سریع تایپ نکنید باید بدانید که آزمون کامپیوتری آیلتس برای افرادی با مهارت‌های تایپ معمولی طراحی شده است. اگر شما توانایی تایپ یک ایمیل را دارید، پس توانایی شرکت در آزمون CD IELTS را نیز دارید. آزمون‌های آیلتس Paper-based معمولاً در اتاق‌های بزرگ‌ مانند دانشگاه ها برگزار می‌شوند، در حالی که آزمون‌های CD IELTS در اتاق‌های کوچک‌تر، سفارشی‌سازی شده و کاملاً جدید برگزار می‌شوند. هر کسی که آزمون آیلتس CD IELTS را انتخاب می‌کند، جدا از یک اتاق آزمون جدید، کامپیوتر مخصوص به خود، صفحه نمایش با کیفیت و هدفون مخصوص به خود را برای بخش Listening آزمون دارد. از آنجایی که شما نیازی به صحبت با دستگاه حین آزمون آیلتس ندارید، بنابراین هیچ میکروفونی در اختیار شما قرار نخواهد گرفت. در برخی مراکز برگزاری آزمون CD IELTS هدفون‌های ضد نویز به شما ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمرکز بیشتری بر روی عملکرد خود در حین آزمون داشته باشید.

مزایا و معایب آزمون آیلتس کامپیوتری

در ادامه به منظور آشنایی بیشتر شما با آزمون CD IELTS، به بررسی مزایا و معایب آن در بخش های مختلف آزمون آیلتس می‌پردازیم.

  • مزایای آزمون کامپیوتری آیلتس:

در صورتی که شما سرعت تایپ بالایی داشته باشید و در تایپ کردن مهارت داشته باشید، نوشتن پاسخ سوالات برای شما آسان خواهد بود. همچنین اندازه بزرگ صفحه‌های نمایش، خواندن سوالات را برای شما راحت‌تر می‌کند. معمولا تعداد افرادی که به طور همزمان در آزمون‌های CD IELTS شرکت می‌کنند،‌ کمتر از تعداد افرادی است که متقاضی شرکت در آزمون‌های Paper-based هستند و این به معنای استرس کمتر و تجربه‌ای آسان‌تر نسبت به شرکت در آزمون در مکان‌های بزرگ‌تر برگزاری آزمون که استرس و سر و صدای بیشتری دارند، می باشد.

تصور کنید در یک پرواز بین المللی با بیش از 200 مسافر یا هواپیمایی با 12 سرنشین هستید. کدام یک راحت‌تر است؟ در آزمون کامپیوتری آیلتس شما نتایج آزمون خود را دربازه زمانی 2 تا 5 روز دریافت خواهید کرد. بنابراین، اگر برای درخواست ویزا یا تحصیل در یک دانشگاه به دریافت فوری نتیجه آزمون خود نیاز دارید، بهتر است آزمون CD IELTS را انتخاب کنید. همچنین آزمون های CD IELTS از انعطاف زمانی بالایی برخوردار هستند و شما می توانید تا 7 روز در هفته و حداکثر 3 بار در روز در آزمون CD IELTS شرکت کنید.

مزایای آزمون کامپیوتری آیلتس

  • معایب آزمون کامپیوتری آیلتس:

شما باید در تایپ کردن ماهر باشید. اگر شما از مهارت تایپ به قدر کافی برخوردار نیستید، بهتر است در آزمون Paper-based شرکت کنید. همچنین به هنگام اتمام آزمون، نمایشگرها دقیقاً در زمان ذکر شده قفل می‌شوند، بنابراین شما نمی‌توانید در لحظه آخر، هیچگونه تغییری در پاسخ‌ها ایجاد کنید. تایمر آزمون دقیقه شمار بوده و ثانیه‌ها را در یک دقیقه آخر نمایش نمی‌دهد، بنابراین شما نخواهید دانست که صفحه نمایش دقیقا چه زمانی قفل می‌شود.

  • توصیه کلی

قبل از شرکت در آزمون CD IELTS، بهتر است که با شرکت در نمونه آزمون‌های CD IELTS مهارت خود را در آزمون‌های کامپیوتری بسنجید. این نمونه آزمون‌ها در وب‌ سایت IDP موجود هستند. در صورتی که سرعت تایپ شما پایین است، بهتر است آزمون Paper-based را انتخاب کنید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر به منظور انتخاب نوع آزمون متناسب با شرایط شما، می توانید از راهنمایی‌های مشاورین مجرب و حرفه ای موسسه زبان ایران اروپا، به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.

مزایا و معایب CD IELTS در بخش های مختلف آیلتس:

اگر بخواهیم مزایا و معایب آزمون کامپیوتری آیلتس را با جزییات بیشتری برایتان بازگو کنیم، لازم است به بررسی بخش‌های مختلف این آزمون بصورت جداگانه بپردازیم.

مزایا و معایب CD IELTS در بخش لیسنینگ:

از جمله مزایای آزمون CD IELTS در بخش لیستنینگ آزمون آیلتس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان هایلایت کردن بخشی از متن توسط شما وجود دارد.
  2. با استفاده از کلید تب می توانید از یک بخش به بخش دیگر سوالات حرکت کنید.

و از معایب آزمون CD IELTS  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. با وجود اینکه به شما کاغذ و خودکار داده می‌شود، شما موظف هستید که پاسخ خود را مستقیما در کامپیوتر تایپ کنید و این بدان معناست که باید توانایی شنیدن و تایپ را به صورت هم‌زمان داشته باشید.
  2. در برخی از سوالات از شما خواسته می‌شود که پاسخی را تایپ کنید، در برخی دیگر از شما می‌خواهند کلمات را از مکانی به مکان دیگر بکشید و در برخی دیگر از انواع سوالات از شما می‌خواهند که کادرهایی را انتخاب کنید. شما باید با روش‌های مختلف پاسخ دادن به سوالات در کامپیوتر آشنا باشید. به منظور آشنایی بیشتر با ظاهر آزمون و انواع سوالات در آزمون CD IELTS می‌توانید به وب سایت IDP مراجعه کنید.
  3. درآزمون آیلتس Paper-based به آزمون دهندگان ده دقیقه فرصت داده می‌شود که پاسخ‌های خود را به پاسخنامه منتقل کنند. این مرحله زمانی که پاسخ‌دهی مستقیما بر روی کامپیوتر انجام می‌شود، از بین می‌رود. بنابراین در بخش Listening آزمون مبتنی برکامپیوتر، شما فقط دو دقیقه برای بررسی پاسخ‌های خود، زمان دارید و نه ده دقیقه برای انتقال سوالات.
  4. اگر بلد نباشید چگونه از یک بخش به بخش دیگر حرکت کنید، ممکن است زمان ارزشمندی را برای کشف و پیدا کردن آن تلف کنید.

مزایا و معایب CD IELTS در بخش رایتینگ:

از جمله مزایای آزمون CD IELTS در بخش رایتینگ آزمون آیلتس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شما نیاز به شمردن تعداد کلمات ندارید.کامپیوتر تعداد کلمات را به شما نشان خواهد داد.
  2. ویرایش Writing شما به دلیل امکان انجام کات، کپی و پیست راحت‌تر خواهد بود.

و از معایب آزمون CD IELTS  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عیب اصلی آزمون CD IELTS آن است که ممکن است ما دچار اشتباهات تایپی ناخواسته ‌شویم و با وجود اینکه املای صحیح یک کلمه را می‌دانیم، در هنگام تایپ دچار اشتباه شویم. تشخیص همه اشتباهات تایپی در بازبینی Writing همواره ممکن نیست.
  2. افراد زیادی به مدت یک ساعت بصورت همزمان در حال تایپ خواهند بود و این بدان معنی است که احتمال وجود سر و صدا خواهد بود که می‌تواند منجر به حواس پرتی برخی افراد شود.
  3. سرعت تایپ شما باید به اندازه کافی بالا باشد.

مزایای CD IELTS در بخش ریدینگ:

از مزایای CD IELTS در بخش ریدینگ آزمون آیلتس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. شما می توانید سایز فونت را به دلخواه خود تغییر دهید.
  2. درصورت نیاز شما می‌توانید متن را هایلایت کنید. راست کلیک کنید و هایلایت را انتخاب کنید. در آزمون آیلتس Paper-based امکان هایلایت کردن برای شما وجود ندارد، زیرا اجازه استفاده از ماژیک‌های هایلایتر را در آزمون ندارید.
  3. مزیت دیگر آزمون کامپیوتری آیلتس در بخش Reading آن است که شما می‌توانید توسط دستورات Ctrl+C و Ctrl+V به منظور کاهش اشکالات تایپی در متن کپی/پیست انجام دهید.

CD IELTS در بخش اسپیکینگ:

بخش Speaking آزمون آیلتس در هر دو آزمون Paper-based و کامپیوتری آیلتس به صورت یک مصاحبه توسط ممتحن برگزار می‌گردد و توسط کامپیوتر انجام نمی شود. شما این آزمون را به صورت رو در رو، در یک اتاق ساکت، با یک ممتحن آیلتس با تجربه و در محیطی دوستانه انجام خواهید داد. این موضوع امکان تجربه صحبت کردن در دنیای واقعی را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر این، یک انسان واقعی لهجه شما را درک می‌کند و از شما به دلیل داشتن لهجه امتیازی کم نخواهد شد.

در سایر آزمون‌های انگلیسی شما مجبور به صحبت با کامپیوتر هستید و موضوع لهجه توسط کامپیوتر در نظر گرفته می‌شود. در نتیجه، حتی انگلیسی زبانان بومی نیز ممکن است ضعیف‌تر از حد انتظار عمل کنند. در آزمون آیلتس، شما با یک انسان واقعی صحبت می کنید. شما می توانید از ممتحن بخواهید که یک سوال را روشن و شفاف‌تر بیان کند یا سوال را تکرار کند.

4.2/5 - (61 امتیاز)
114 پاسخ
  1. نازنین سهیلی
    نازنین سهیلی گفته:

    خیلی خوب توضیح داده شده بود آزمون کامپیوتری آیلتس گه به شکل برگزار میشه خیلی استرس داشتم ک نتونم انجام بدم

    پاسخ
  2. مسلمی
    مسلمی گفته:

    سلام وقت شما بخیر شرایط شرکت کردن در این آزمون برای همه یکیه یا متفاوته شرایط شرکت کردن؟

    پاسخ
  3. بدری
    بدری گفته:

    سرعت تایپ بالا باعث میشه ک زودتر آزمون کامپیوتری آیلتس تموم شه بنظرم آزمون کامپیوتری راحت تر از آزمون کتبیه

    پاسخ
  4. Negin.m
    Negin.m گفته:

    من ی بار آزمون آیلتس رو شرکت کردم قبول نشدم اما این بار ک بصورت کامپیوتری بود حس کردم خیلی راحت تره

    پاسخ
  5. Raha
    Raha گفته:

    یکی از مزیت های آزمون کامپیوتر آیلتس اینه ک نیازی به شمردن تعداد کلمات نیست کامپیوتر تعداد کلمات رو نشون میده

    پاسخ
  6. شقایق جمشیدی
    شقایق جمشیدی گفته:

    بنظر من برای آزمون کامپیوتری آیلتس باید سرفت تایپ بالایی داشته باشی چون ممکنه زمان کم بیاد

    پاسخ
  7. سوگند
    سوگند گفته:

    آزمون کامپیوتری آیلتس نیاز به سرعت عمل بالا و تمرکز بالایی داره ک باید حتما رعایت شه تا سرتایم آزمون به اتمام برسه

    پاسخ
  8. گودرزی
    گودرزی گفته:

    یکی از ویژگی های خوبی ک آزمون کامپیوتری آیلتس داره اینه که نیاز به شمردن تعداد کلمات نیست کامپیوتر تعداد کلمات را نشان میده

    پاسخ
  9. صفری
    صفری گفته:

    من آزمون کامپیوتری آیلتس رو شرکت کردم اونطوری که فکر میکردم شاید سخت باشه نبود بنظرم خیلی تو وقت هم صرفه جویی میشه

    پاسخ
  10. شایان عسگری
    شایان عسگری گفته:

    بنظرم آزمون کامپیوتری آیلتس باید سرعت تایپ داشته باشی من ک هم استرس میگیرم هم سرعت تایپ کردن ندارم

    پاسخ
  11. فرازمند
    فرازمند گفته:

    معایب آزمون کامپیوتری آیلتس اینه که خیلی اتلاف وقت داره و کسایی ک سرعت تایپ پایینی دادن نمیتونن موفق باشن تو این آزمون

    پاسخ
  12. زینب میرزایی
    زینب میرزایی گفته:

    آزمون های کامپیوتری آتلیس خیلی خوب و راحت دانش آموز استرس کمتری داره و استرس کمتر باعث میشه توجهش به آزمون بیشتربشه واثعا این روش خیلی بهتره

    پاسخ
  13. نسترن
    نسترن گفته:

    سلام ببخشید میشه آزمون آیلتس رو آنلاین امتحان داد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  14. امیر
    امیر گفته:

    این مقاله خیلی به من کمک کرد تا معایب و مزایاس آزمون آیلتس کامپیوتری رو متوجه بشم

    پاسخ
  15. خادمی
    خادمی گفته:

    آزمون آنلاین آیلتس بنظرم استرس رو بیشتر می‌کند حضوری بهتره

    پاسخ
  16. افشار
    افشار گفته:

    سلام بهترین موسسه زبان ایران اروپاست من خیلی راضی هستم خدا برکت بده دخترم زبانش خیلی عالی شده

    پاسخ
  17. صفری
    صفری گفته:

    سلام روزتون بخیر میخوام کلاس ثبت نام کنم برای یادگیری زبان ولی نمیدونم حضوری ثبت نام کنم یا غیرحضوری(آنلاین) میشه راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  18. حکیمی
    حکیمی گفته:

    اگر احیانا فرزندم نتواند در کلاس شرکت کند چگونه می توانم شهریه کلاسش رو استرداد کنم

    پاسخ
  19. اشکان امیری
    اشکان امیری گفته:

    بدون آموزشگاه ایده آل نمیتونستم در جایگاهی که امروز هستم باشم.من خیلی خوش شانس بودم که این آموزشگاه رو برای آموزش انتخاب کردم

    پاسخ
  20. المیرا حمیدی
    المیرا حمیدی گفته:

    سلام وقت بخیر من آزمون کامپیوتری آیلتس دادم فقط نمیدونم نمره کی اعلام میشه و کجا میتونم نتیجه امتحان رو ببینم ممنون میشم بگید

    پاسخ
  21. نصیریان
    نصیریان گفته:

    سلام روز خوش واقعا مطالب شما خیلی آموزنده هست درسته وقتی سرعت تایپ بالایی داشته باشیم راحتر میتونیم موقع امتحان به سوالات جواب بدیم

    پاسخ
  22. فرزانه خردمند
    فرزانه خردمند گفته:

    سلام وقت بخیر من آزمون آیلتس داده بودم قبلا ولی این بار به صورت کامپیوتری این آزمون رو دادم خیلی بهتر بود

    پاسخ
  23. سپهری ستایش
    سپهری ستایش گفته:

    سلام پسر من ۶ سالش هسن و کمتر ازپنج هفته که ثبت نامش کردم آموزشگاه ایران اروپا میتونه خیلی راحت حروف آلفا رو هم بخونه و هم نویسه

    پاسخ
  24. نغمه رضایی
    نغمه رضایی گفته:

    سلام وقت بخیر ببخشید حتما برای ثبت نام باید حضوری به آموزشگاه مراجعه کنیم یا تلفنی هم امکان ثبت نام هست؟

    پاسخ
  25. بداغی
    بداغی گفته:

    سلام من برای ثبت نام که بخوام بیام قبلا آموزشگاه دیگه ای زبان خوندم چندترم مدارک اون آموزشگاه نیاز هست ؟

    پاسخ
  26. حمیدی
    حمیدی گفته:

    سلام من میخوام بچه ام رو ثبت نام کنم ولی قبلش نیاز به مشاوره دارم درضمن از چه سنی میشه ثبت نام کرد ؟

    پاسخ
  27. الهام امجدی
    الهام امجدی گفته:

    سلام روزخوش سوال داشتم در طول هرترم آموزش آیلتس حداکثر چند جلسه می توانیم غیبت داشته باشیم؟

    پاسخ
  28. مستوفی
    مستوفی گفته:

    سلام و درود من ۱۶ سالم هست میتونم در واحدهای آیلتس ثبت نام کنم؟

    پاسخ
  29. لاچینی
    لاچینی گفته:

    جدایی از کیفیت تدریس و نحوه ی آموزش زبان رفتار پرسنل و فضای آموزشی مهم هست که آموزشگاه ایران اروپا دارد

    پاسخ
  30. شاهدی مینا
    شاهدی مینا گفته:

    به دلایلی مجبور بودم که در آزمون پایان ترم غیبت کنم الان باید دوباره دوره رو تکرار کنم؟در چه صورت میتونم به سطح بعدی برم؟

    پاسخ
  31. میرزاده
    میرزاده گفته:

    من توی کلاس های آنلاین ایران اروپا شرکت داشتم و خیلی راضیم روش های آموزشی بسیار بروز هستش

    پاسخ
  32. مظفری سوگل
    مظفری سوگل گفته:

    من خیلی تحقیق کردم زبان ایران اروپا واقعا بهترینه من که نتیجه گرفتم و دارم کارهای مهاجرتم رو انجام میدم واقعا مدیون ایران اروپا هستم

    پاسخ
  33. یعقوب زاده سیما
    یعقوب زاده سیما گفته:

    سلام من موسسه شمارو به همه پیشنهاد میکنم خودم خیلی سال پیش قبل از مهاجرت فشرده میرفتم خیلی عالی بود

    پاسخ
  34. الناز بهرامی
    الناز بهرامی گفته:

    سلام وقتتون بخیر من دخترم رو پارسال همین موقع ها ثبت نام کردم خیلی راضیم واقعا پیشرفت کرده

    پاسخ
  35. طهماسبی
    طهماسبی گفته:

    موسسه ایران اروپا از هر لحاظ که فکرشو بکنید عالی هست متد های تدریس امکانات کلاس ها رفتار پرسنل اساتید بسیار عالی

    پاسخ
  36. شمسی
    شمسی گفته:

    من میخوام سریع و در کمترین زمان مدرک آیلتس بگیرم سطح زبانم متوسط رو به پایین هست میخوام منو به نمره ۷ برسونه

    پاسخ
  37. کتایون
    کتایون گفته:

    سلام وقت بخیر بنده قصد مهاجرت دارم باید آیلتس بگیرم چطور می تونم ثبت نام کنم و هزینه رو هم بگید لطفا

    پاسخ
  38. پژمان
    پژمان گفته:

    سلام من موسسات مختلفی رو امتحان کردم که خوب کار نمی کردن به نظرم من اگر واقعا میخواید زبان انگلیسی رو جدی دنبال کنید فقط موسسه زبان ایران اروپا

    پاسخ
  39. جلالی
    جلالی گفته:

    سلام من میخوام ثبت نام انجام بدم ایران اروپا در حد مبتدی روبه بالا هستم میخوام ادامه بدم زبانم رو

    پاسخ
  40. جعفری سهیلا
    جعفری سهیلا گفته:

    سلام من سطح زبانم پایینه یعنی میشه گفت مبتدی هستم میخوام ثبت نام کنم حضوری هم ثبت نام انجام میدید چه روزهای آموزشگاه باز هست؟

    پاسخ
  41. سامان
    سامان گفته:

    سلام خواستم بگم محیط کلاس های ایران اروپا خیلی خوب هست و حس خوبی به آدم میده فضای یادگیری به نظرم خیلی مهمه که خوب باشه حتما

    پاسخ
  42. پدرام
    پدرام گفته:

    وقت بخیر طول هر دوره از کلاس های موسسه ایران اروپا چه مدت هست؟ و روز و ساعت کلاس ها به چه صورت هستش اگر امکانش هست بگید لطفا

    پاسخ
  43. مرصاد
    مرصاد گفته:

    روز خوش ببخشید یک سوال داشتم در موسسه ایران اروپا امکان استفاده از کتاب ها و سیستم آموزشی متفاوت از سیستم های آموزش عمومی وجود دارد؟

    پاسخ
  44. کیوان
    کیوان گفته:

    خداقوت وقت بخیر ببخشید آموزش آیلتس آنلاین ایران اروپا بیشتر مناسب چه افرادی هست ؟

    پاسخ
  45. حبیب رحمتی
    حبیب رحمتی گفته:

    انصافا به دور از هر تعصبی ایران اروپا بهترین آموزشگاه زبان تو ایران هست من توسط همین موسسه تونستم با کمی تلاش آیلتس ۷ بگیرم

    پاسخ
  46. پوریا فیضی
    پوریا فیضی گفته:

    من ترم یک زبانم رو جایی دیگه رفتم که اصلا خوب نبود چیزی هم یاد نگرفتم میخوام ایران اروپا ثبت نام کنم دوستم چند ترم بوده خیلی راضیه

    پاسخ
  47. نوید
    نوید گفته:

    من ۱۶ سالمه میخوام کلاس زبان برم تا حالا بغیر از مدرسه کلاس زبان نرفتم خیلی تعریف ایران اروپا رو شنیدم میخوام ثبت نام کنم نحوه ی ثبت نامتان رو بگید لطفا

    پاسخ
  48. لاله میمنت
    لاله میمنت گفته:

    روز خوش من توی آموزشگاه ایران اروپا چندین ترم زبان خوندم این آموزشگاه عالیه هم از نظر مشاوره هم از نظر اساتید

    پاسخ
  49. رعنا
    رعنا گفته:

    سلام وقت بخیر یک سوال داشتم آموزشگاه ایران اروپا هم برای بزرگسالان کلاس برگزار میکنه هم برای کودکان؟

    پاسخ
  50. منوچهری
    منوچهری گفته:

    سلام من این دوره از کلاس هارو ثبت نام کردم ولی اطلاعی از هزینه ها ندارم برای اطلاع از هزینه های این دوره کجا مراجعه کنم؟ممنون

    پاسخ
  51. کاوه
    کاوه گفته:

    من ۱۶ سالمه میخوام کلاس زبان برم مبتدی هستم خیلی تعریف ایران اروپا رو شنیدم میخوام ثبت نام کنم نحوه ی ثبت نامتون رو بگید لطفا

    پاسخ
  52. احسان آفاق
    احسان آفاق گفته:

    من درحال حاضر دارم میرم کلاس های زبان ایران اروپا رو به جرات میکنم بگم کلاس های گرامر عالیه

    پاسخ
  53. حمیدرضا
    حمیدرضا گفته:

    دوستم این موسسه زبان ایران اروپا رو بهم معرفی کرد من تو دوره های آیلتس شرکت کردم اساتید و برنامه ریزیشون عالی خیلی راضیم

    پاسخ
  54. گلنوش
    گلنوش گفته:

    سلام وقت بخیر میخوام موسسه ایران اروپا ثبت نام کنم کل دوره مکالمه انگلیسی چقدر طول میکشه ؟

    پاسخ
  55. نوربخش
    نوربخش گفته:

    خواستم بگم بنده حدود دو سال پیش به صورت حضوری شرکت داشتم داخل کلاس ها عالی بود اساتید با تجربه و سطح بالا من که کیف کردم

    پاسخ
  56. زینب
    زینب گفته:

    یکی از ویژگی های خوب موسسه پایین بردن تعداد نفرات درکلاس ها و حضور اساتید با فرایند متقابل آموزشی و توجه به نیاز های مکالمه ای در فرایند یادگیری گرامر هست

    پاسخ
  57. میرزایی
    میرزایی گفته:

    خیلی راضی هستم از موسسه زبان ایران اروپا تایم های کلاس هاشونم خیلی مناسب هست و با توجه به مشغلهای تحصیلی و یا کاری تغییر هم میکنه

    پاسخ
  58. ناصری راضیه
    ناصری راضیه گفته:

    سلام روزخوش من اگه فقط بخوام بتونم صحبت کنم باید چه دوره های رو شرکت کنم؟

    پاسخ
  59. رضوان
    رضوان گفته:

    سلام ببخشید کلاس های آموزش انگلیسی ایران اروپا مناسب چه گروه های سنی هستند؟

    پاسخ
  60. برق نورد
    برق نورد گفته:

    سلام وقت بخیر استادهای ایران اروپا جهت برگزاری کلاس خصوصی به محل مورد نظر دانشور فرستاده میشن؟

    پاسخ
  61. ایمان
    ایمان گفته:

    سلام خسته نباشید داخل کلاس های عمومی موسسه ایران اروپا کامل به زبان انگلیسی صحبت میشه؟

    پاسخ
  62. ژاله
    ژاله گفته:

    یه سوال داشتم عذر میخوام میشه یک سری کتاب های دیگه بنا به درخواست دانشجو برای تدریس زبان داخل کلاس تدریس بشه امکانش هست؟

    پاسخ
  63. شهره وحیدی
    شهره وحیدی گفته:

    سلام روز بخیر من کلاس های خصوصی ثبت نام کردم امکانش هست یه وقتایی کلاس به صورت آنلاین برگزار بشه؟

    پاسخ
  64. آیدین
    آیدین گفته:

    در واحدهای آیلتس ایران اروپا چه کتاب های در هر دوره تدریس میشه؟

    پاسخ
  65. شیرین
    شیرین گفته:

    چطور میتونم توی دوره های آنلاین ثبت نام کنم من داخل سایت هم میتونم ثبت نام انجام بدم؟

    پاسخ
  66. مازیار
    مازیار گفته:

    وقت بخیر خسته نباشید من دوسال وقت دارم که آیلتس یا تافل بگیرم مبتدی هستم چکار باید انجام بدم؟

    پاسخ
  67. حامد
    حامد گفته:

    سلام من گرامر مشکل دارم میخوام الان ثبت نام کنم میشه راهنمایی کنید

    پاسخ
  68. مرضیه
    مرضیه گفته:

    سلام موسسه زیان اروپا عالی من خواهرم مدرک زبانش از همین موسسه گرفته راضیم

    پاسخ
  69. الناز
    الناز گفته:

    سلام وقت بخیر ببخشید لازمه من قبل از اینکه در دوره های آیلتس شرکت کنم در واحد های عمومی ثبت نام کنم؟

    پاسخ
  70. حدیثه
    حدیثه گفته:

    سلام ببخشید من سطح زبانم پایینه بخوام در آزمون آیلتس شرکت کنم باید حتما زبانم متوسط رو به بالا باشه

    پاسخ
  71. مرتضی
    مرتضی گفته:

    سلام من اخیرا در آزمون آزمایشی آیلتس شرکت کردم قبلا الان برای ثبت نام لازمه که آزمون تعیین سطح انجام بدم؟

    پاسخ
  72. پرستو
    پرستو گفته:

    سلام خسته نباشید امکانش هست برای شرکت در آزمون اصلی آیلتس در آموزشگاه ایران اروپا ثبت نام کرد؟

    پاسخ
  73. هدیه شیخی
    هدیه شیخی گفته:

    سلام روز خوش یک سوال داشتم میشه هم زمان با دوره های آیلتس در کلاس های تک مهارتی هم شرکت کرد؟

    پاسخ
  74. عاطفه صالحی
    عاطفه صالحی گفته:

    من خیلی راضیم از موسسه ایران اروپا چون تا قبل از این من حتی جملات انگلیسی رو هم نمیتونستم بخونم و بنویسم ولی الان در حدی هستم که میتونم خیلی راحت صحبت کنم

    پاسخ
  75. سروش
    سروش گفته:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید برای پسرم که ۸ سالش هست میخوام ثبت نامش کنم موسسه ایران اروپا ولی کلاس های آنلاین امکانش هست؟

    پاسخ
  76. محسن
    محسن گفته:

    شما در کرج هم شعبه دارید؟ برای کلاس های آنلاین چطور باید ثبت نام کنم فرقی نمیکنه توچه شهری باشیم؟

    پاسخ
  77. مجتبی
    مجتبی گفته:

    سلام وقت بخیر من تا ساعت ۴ بعدازظهر سر کار هستم نمیتونم کلاس های صبح رو شرکت کنم برای شرایط من هم کلاس برگزار میشه یعنی از ساعت ۴ به بعد

    پاسخ
  78. عزیزی سارینا
    عزیزی سارینا گفته:

    روز خوش کلاس های زبان آنلاین موسسه ایران اروپا با کلاس های حضوری چه فرقی داره کتاب های که تدریس میشه متفاوت هست؟

    پاسخ
  79. پارسا
    پارسا گفته:

    سلام بنده آزمون تعیین سطح انجام دادم بعد ۸۱ درست و ۳۱ غلط داشتم الان تو چه سطحی قرار میگیرم ؟

    پاسخ
  80. مهناز
    مهناز گفته:

    من فقط مکالمه میخوام یاد بگیرم به گرامر و اینا نیاز ندارم میشه فقط کلاس های که مکالمه انگلیسی تدریس میشه رو شرکت کنم؟

    پاسخ
  81. ماندانا
    ماندانا گفته:

    سلام ببخشید ظرفیت کلاس هاتون چند نفره هست؟ و هزینه کلاس ها به چه صورت هست ؟

    پاسخ
  82. سحر
    سحر گفته:

    روزبخیر من هفته پیش دوره های زبان رو داخل موسسه زبان ایران اروپا تموم کردم الان میخوام بدونم در پایان دوره های زبان عمومی مدرک هم می دید؟

    پاسخ
  83. مژگان عزیزی
    مژگان عزیزی گفته:

    میخواستم بدونم هزینه کلاس هاتون به چه صورت هست امروز ثبت نام انجام دادم دوره فشرده

    پاسخ
  84. عباس کارگر
    عباس کارگر گفته:

    سلام من پسرم رو ثبت نام کردم پارسال ترم ۲ هست ولی بخاطر یک سری مسائل نتونست ادامه بده امسال میشه دوباره ثبت نامش کنم برای ترم سه هزینش رو بگید ممنون

    پاسخ
  85. سینا
    سینا گفته:

    سلام وقت بخیر میشه بگید چه زمانی میتونم حضوری برای ثبت نام مراجعه کنم میخوام برای ترم ۷ ثبت نام کنم امکانش هست؟

    پاسخ
  86. صفایی
    صفایی گفته:

    سلام وقت بخیرآیا نیازی به انجام آزمون تعیین سطح هست امتحانات و نمرات به چه صورت هستن؟

    پاسخ
  87. شیما
    شیما گفته:

    سلام. ببخشید یک سوال داشتم آزمون آیلتس هر چند وقت یکبار برگزار میشه؟ همه میتونن تو این آزمون ثبت نام کنن؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *